Apklausa apie turizmo produktą

Gerb. Respondente,

Esu Vilniaus Kolegijos verslo vadybos fakulteto, Turizmo vadybos studijų programos, antro kurso studentas Deividas Matiukas. Šiuo metu atlieku kiekybinį tyrimą, kuriuo siekiu išsiaiškinti potencialių klientų nuomonę apie turizmo produktą, įvertinant 7P rinkodaros komplekso elementus.  Anketa yra anoniminė ir konfidenciali. Prašau pažymėti Jums tinkantį variantą. Gauti atsakymų rezultatai bus pateikiami tik rinkodaros dalyko, projekto metu. Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami.

Iš anksto dėkoju už Jūsų skirtą laiką ir atsakymus.

Prašome perskaityti trumpą kelionės aprašyma.

Kelionės paketą sudaro skrydis iš Vilniaus į Italijos miestą Veneciją, 3 nakvynės turistinės klasės viešbutyje su įskaičiuotais pusryčiais, kelionės vadovo, vykstančio iš Lietuvos, paslaugos, ekskursinė programa, kelionės dokumentų sutvarkymas, 1 rankinis krepšys bei lėktuvų bilietų registracija ir administravimas. Į kelionės paketą neįeina medicininės išlaidos, papildomo bagažo, mokamų objektų, viešojo arba užsakyto transporto išlaidos.Pačios kelionės akcentas – pažintis su Venecija, o norintiems už papildomą mokestį taip pat galės aplankyti Venecijos lagūnų salas: Torčelo, Burano, Murano.

 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar jus domina šios kelionės lokacija (Italija-Venecija)?

1. Ar jus domina šios kelionės lokacija (Italija-Venecija)?

2. Ar šios kelionės kaina (599 eurai) yra tinkama?

3. Ar šis kelionės pasiūlymas yra patrauklus?

4. Kokio pobūdžio reklama jums yra efektyviausia?

5. Įvertinkite personalo svarbą, perkant turizmo produktą.

Nesvarbu
Svarbu

6. Koks medotas jums yra patogiausis rezervuojant kelionę?

8. Kokie faktoriai yra svarbūs, kad kelionės apsipirkimo procesas internetu būtų patogus:

Visiškai nesvarbuNesvarbuNei svarbu, nei nesvarbuSvarbuLabai svarbu
Svetainės užkrovimo greitis
Svetainės aiškus funkcijų išdėstymas
Vartotojų atsiliepimai
Pokalbio palaikymas realiu laiku (live chat support)
Rezervacijos progreso indikatorius
Puslapio kalbų pasirinkimas
Išsamus turizmo produkto informacijos nurodymas
Suasmeninti pasiūlymai
Dažniausiai Užduodamų Klausimų skyrius (DUK), pagalbos centras

9. Įvertinkite iliustracijų svarbą turizmo produkto pasiūlyme:

Paveiksliukai, kuriuos matome atsidarius kelionių pasiūlymus.
Nesvarbu
Svarbu

9. Jūsų amžius:

10. Jūsų lytis:

11. Jūsų socialinis statusas: