Apklausa apie lietuviško alkoholinio gėrimo brendžio prekinio ženklo vertinimą ir žinomumą

Šis tyrimas yra atliekamas Vilniaus universiteto Tarptautinio Verslo mokyklos tarptautinio marketingo ir prekybos magistrantūros studijų studentų siekiant išaiškinti, kaip Lietuvoje yra vertinamas lietuviškų prekinių ženkų įvaizdis. Anketa siekiama įvertinti su įvaizdžiu susijusias problemas. Surinkti duomenys padės atskleisti kaip vertinami lietuviško alkoholinio gėrimo brendžio prekiniai ženklai.
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar vartojate brendį? ✪

2. Jei atsaketė ne, dėl kokių priežaščių nevartojate? (pereikite prie 11 klausimo)

Jei neradote tinkamo atsakymo į 2 klausimą, įrašykite jį čia :

3. Kaip dažnai vartojate brendį?

4. Kas labiausiai įtakoja brendžio vartojimą?

Jei neradote tinkamo atsakymo į 4 klausimą, įrašykite jį čia :

5. Kaip vartojate brendį?

6. Ar jūsų pasirinkimą lemia matyta ar girdėta reklama ?

7. Įvertinkite, kiek Jums yra svarbūs pateikti kriterijai, renkantis brendį:

1- Visiškai nesvarbus2 - Nesvarbus3 – Nei svarbus,nei nesvarbus4 –Svarbus5 – Labai svarbus
Skonis
Prestižas
Kaina
Pakuotė
Butelio forma
Prekinis ženklas
Aromatas
Kiek metų brandintas
Butelis kartu su dėžute
Naujovės
Gamintojas
Prekinio ženklo žinomumas ir populiarumas
Draugų nuomonė

8. Jūsų nuomone, ar pakankamai reklamos skiriama brendžių prekinių ženklų žinomumui didinti?

9. Kuriam iš šių brendžių prekinių ženklų Jūs teikiate pirmenybę?

10. Bendras skonio vertinimas: 1-žemiausias,5-auksčiausias

12345
Gloria
Alita
Tores
Metaxa
Grand Cavalier

11. Jūsų lytis: ✪

12. Jūsų amžius: ✪

13. Miestas , kuriame Jūs gyvenate:

Jei neradote tinkamo atsakymo į 13 klausimą, įrašykite jį čia:

14. Jūsų šeimos pajamos vienam šeimos nariui per mėnesį: ✪

15. Jūsų šeimyninė padėtis: ✪