Apklausa apie lietuviško alkoholinio gėrimo brendžio prekinio ženklo vertinimą ir žinomumą

Šis tyrimas yra atliekamas Vilniaus universiteto Tarptautinio Verslo mokyklos tarptautinio marketingo ir prekybos magistrantūros studijų studentų siekiant išaiškinti, kaip Lietuvoje yra vertinamas lietuviškų prekinių ženkų įvaizdis. Anketa siekiama įvertinti su įvaizdžiu susijusias problemas. Surinkti duomenys padės atskleisti kaip vertinami lietuviško alkoholinio gėrimo brendžio prekiniai ženklai.

1. Ar vartojate brendį?

2. Jei atsaketė ne, dėl kokių priežaščių nevartojate? (pereikite prie 11 klausimo)

Jei neradote tinkamo atsakymo į 2 klausimą, įrašykite jį čia :

  1. siuo metu nevartoju, nes maitinu
  2. per stiprus
  3. Labai blogai jauciuosi sekancia diena
  4. Nevartoju stipraus alkoholio.
  5. nepatinka alkoholis
  6. Nes per stiprus

3. Kaip dažnai vartojate brendį?

4. Kas labiausiai įtakoja brendžio vartojimą?

Jei neradote tinkamo atsakymo į 4 klausimą, įrašykite jį čia :

  1. Jei buna kokia proga ( gimtadienis, N Metai ir pan )
  2. Renkuosi kitus stipriuosius gerimus

5. Kaip vartojate brendį?

6. Ar jūsų pasirinkimą lemia matyta ar girdėta reklama ?

7. Įvertinkite, kiek Jums yra svarbūs pateikti kriterijai, renkantis brendį:

8. Jūsų nuomone, ar pakankamai reklamos skiriama brendžių prekinių ženklų žinomumui didinti?

9. Kuriam iš šių brendžių prekinių ženklų Jūs teikiate pirmenybę?

10. Bendras skonio vertinimas: 1-žemiausias,5-auksčiausias

11. Jūsų lytis:

12. Jūsų amžius:

13. Miestas , kuriame Jūs gyvenate:

Jei neradote tinkamo atsakymo į 13 klausimą, įrašykite jį čia:

  1. Utena
  2. Anyksčiai
  3. Kongsberg Norway
  4. marijampole
  5. Utena
  6. mazeikiai
  7. Dublin
  8. Londonas
  9. Palanga
  10. Moletai

14. Jūsų šeimos pajamos vienam šeimos nariui per mėnesį:

15. Jūsų šeimyninė padėtis:

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą