APKLAUSA APIE GYVENTOJŲ APTARNAVIMO KOKYBĘ, PRIEINAMUMĄ, GERINIMĄ TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖJE

Tauragės rajono savivaldybės administracija atlieka gyventojų apklausą, kurios tikslas – gerinti gyventojų aptarnavimo kokybę, mažinti administracinę naštą Tauragės rajono savivaldybės administracijoje.

Apklausa yra anoniminė. Gauti atsakymai bus naudingi priimant sprendimus gyventojų aptarnavimo kokybės gerinimo srityje.

Skirkite 10 min.  apklausos anketai užpildyti. Mums svarbi Jūsų nuomonė! 

Apklausa vykdoma 2022 m. spalio 1– gruodžio 31 d.

1. Jūsų amžius:
2. Kurioje vietovėje gyvenate:
3. Kokiu tikslu kreipėtės į Savivaldybės administraciją?
4. Ar Jums ilgai teko laukti priėmimo?
5. Kaip vertinate jus aptarnavusio žmogaus paslaugumą ir mandagumą?
5.1. Įrašykite, kodėl taip įvertinote:
6. Ar esate susidūrę su asmenų aptarnavimo problemomis Savivaldybės administracijoje?
6.1. Jeigu į 6 klausimą atsakėte taip – parašykite, su kokiomis problemomis susidūrėte:
7. Ar per paskutinius 6 mėnesius kreipdamiesi į Savivaldybės administraciją naudojotės elektroninėmis paslaugomis?
7.1 Jei į 7 klausimą atsakėte TAIP, iš kokių šaltinių sužinojote apie elektroninių paslaugų teikimą?
8. Kurias iš šių elektroninių sistemų žinote? (galimi keli pasirinkimo variantai)
9. Kaip manote, kodėl gyventojai neaktyviai naudojasi elektroninėmis paslaugomis?
10. Jūsų nuomone, kaip reikėtų viešinti elektroninių paslaugų sistemas?
11. Ar per paskutinius 6 mėnesius pastebėjote Savivaldybės administracijos veiklos pokyčių?
12. Kiekvienam teiginiui parinkite, Jūsų nuomone, tinkamiausią variantą:
SutinkuNesutinkuNeturiu nuomonės
Dauguma Savivaldybės administracijos paslaugas teikiančių specialistų kompetetingi ir gerai išmano savo darbą;
Dauguma savivaldybės administracijos paslaugas teikiančių specialistų mandagūs ir paslaugiai bendrauja;
Dauguma Savivaldybės administracijos paslaugas teikiančių specialistų informaciją teikia išsamiai ir suprantamai;
Dauguma Savivaldybės administracijos paslaugas teikiančių specialistų stengiasi įsiklausyti ir patenkinti žmonių lūkesčius.
13. Jūsų pasiūlymai ir pastabos tobulinant administracinių paslaugų teikimą bei aptarnavimą: