APKLAUSA APIE GYVENTOJŲ APTARNAVIMO KOKYBĘ, ADMINISTRACINĖS NAŠTOS MAŽINIMĄ AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖJE

13. Jūsų pasiūlymai ir pastabos tobulinant administracinių paslaugų teikimą bei aptarnavimą:

  1. Siūlau valstybės tarnautojams susipažinti su savo pareigomis ir atsakomybe.
  2. Darbuotojai galėtų būti mandagesni, tolerantiškesni. Suprasti kitus žmones ir nesusireikšminti.
  3. Varnos mieste baigia nušikti visus takus, namus, mašinas. Ar valdžia žmonių takais nevaikšto?
  4. Domėtis naujeis pakeitimais,į žmogų žiūrėti kitaip,o ne kaip "ir vėl atėjo,gadinti msn dienos".
  5. Kai kuriuose skyriuose,(soc) seniūnijose didinti darbuotojų skaičių. Esantys natūraliai nespėja visko atlikti, aptarnauti, o dar maloniai išklausyti kiekvieną....
  6. Mokėjimas ieškoti kompromisų,neturi pinigų tai gal isitrau iš savo kišenės,neturi savo, ismok naudotis esama valdžia ,esamų turtų,esamais žmonėmis,resursais,ismok pilnai išnaudoti einamas pareigas,o ne einama laiką po kurio jau laikas eiti namo.
  7. Paslaugos suteikiamos paskubomis, nes darbuotojai per daug apkrauti darbais, negali skirti pakankamai laiko tavo problemai spręsti. Galvoju kad trūksta darbuotojų.
  8. neturiu
  9. Prisiskambinti socialinės paramos skyriaus darbuotojams misija neįmanoma. Pastoviai prašoma tų pačių dokumentų, nors niekas nesikeitė per tą laiką. Keista, kodėl tik pirmas aukštas atviras gyventojams, visur kitur durys uždarytos, atsitrenkus į duris neįmanoma prisiskambinti darbuotojams.