Apklausa apie elektroninius viešojo transporto bilietus

Ar kyla kitų problemų naudojantis e. bilietu? Kokių?

  1. ne
  2. Nekyla
  3. nekyla
  4. nekyla.
  5. ne, nes nesinaudoju ir neturiu.
  6. Del nepakankamos informacijos teko susimoketi bauda, nes buvau isitikinus, kad bilietas dar galioja
  7. ne
  8. nope
  9. Problemų nekyla
  10. Ne, nekyla.
  11. Nekyla jokių problemų. Bilietą pildau kas 3 mėnesius.
  12. -
  13. Nekyla, bet naudojimasis galėtų būti dar paprastesnis.
  14. Kai pasipildai bilietą trims mėnesiams, o pasibaigus terminui pasipildai mėnesiui, kyla nesklandumu ir labai nemalonių. Reiktų kažką keisti sistemoje.
  15. Problemos kyla kai bilietą pildai 3 mėnesiams ir jeigu likus keliom dienoms iki pabaigos nori vėl pasipildyti, tai galiojimo laiką perkelia kitam mėnesiui. Būtų patogiau jeigu pasipildžius e. bilietą kelis kartus, tiesiog sumuotųsi dienų skaičius.
  16. tai zinoma kad kyla, jei pildai internetu tai kazkokios nesamones pradeda darytis, pasipildo kitam menesiui, kaip jau buvo surase protokola, nesusitvarko tu savo informaciniu sistemu ir zmonem uz ju durnuma reikia moketi pinigus, nors yra saziningi
  17. Asmeniškai aš su problemomis nesusidūriau, nes pildau e- bilietą kas mėnesį, tačiau mačiau kaip kiti žmonės autobusuose susiduria su bilieto aktyvavimo problemomis. Dažnai tokiais atvejais jie nesulaukia pagalbos ir iš vairuotojų.
  18. perkant pirmą mėnesio dieną elektroninio bilieto papildymą mėnesiui dažnai kioskeliuose reikia ilgai laukti arba nepasipildo nes būna kažkas "užlūžę"
  19. nekyla, nes naudojuosi mėnesiniais e.bilietais
  20. Negalima pratęst 3mėn (turbūt ir kitų) e-bilieto galiojimui dar nepasibaigus, o kadangi šis veiksmas atliekamas tik 4 kart per metus - jis netampa įpročiu ir dažnai pasimiršta, todėl tenka pavažinėt zuikiu, dėl ko kyla grėsmė net turint bilietą susimokėti baudą. Siūlau leisti aktyvuoti 3mėn bilietą, kai jam lieka 14 dienų ar mažiau.
  21. Reikėtų priminimo mėnesio pabaigoje
  22. NERA PAGRINDINES INFO AUTOBUSUOSE
  23. Ne
  24. Ne
  25. Niekaip nesuprantu, kodel NESUVIENODINTA vieno men pildymo sistema su 3,7dienu ar 3 men sistema? daznai pildau 3 men. ir karta vos negavau baudos nes tiesiog isgaravo is galvos kad papildzius 1 menesiui sistema kitokia - o papildziau tai 15-aja einamojo men. diena. Trumpai, neigiamas dalykas: sistemos nevienodumas kelia susipainiojimo tikimybe (ir tai NENOROM gali tapti klaida ir kainuoti didele bauda vartotojui); kadangi bilietas buvo aktyvuotas tik kitam menesiui, tai teko dvi savaites pirkt bilietukus o nebuvo imanoma aktyvuoti jo pvz 7 dienom tame laikotarpyje.
  26. Ne
  27. Nekyla, tačiau būtų gerai, kad e.bilietas būtų integruotas į studento pažymėjimą. Taip būtų patogiau.
  28. Mėnesinį bilietą turėtų būti galima aktyvuoti bet kurią mėnesio dieną.
  29. Išsimagnetina e. bilietas, papildymas neaiškiu būdu nukeliamas į tolimesnį mėnesį.
  30. ne
  31. nekyla.
  32. Na, kaip ir ne
  33. Pildant kas mėnesį problemų nekyla
  34. ne
  35. nekyla
  36. kyla, dėl aktyvavimo
  37. Ne.
  38. pati perku menesinius, tai nesusiduriau asmeniskai su jokiomis problemomis
  39. Ne.
  40. ne
  41. Man nelabai, kitiems manau kyla.
  42. ne
  43. nekyla
  44. Konrolė visada būna pirmą naujo mėnesio dieną. Kartais kai kurie tisgiog nespėja pasipildyti bilietų.
  45. Ne.
  46. Užmiršimas pasipildyti. Galima kelias dienas prieš naują mėn. informuoti, priminti garsu per kolonėles, kad žmonės pasipildytų savo bilietus.
  47. Visiškai jokių
  48. Labai prasta e-pildymo sistema. Visiškai nepritaikyta masiniam naudojimui. Turėtu būti žymiai paprastesnė bei patogesnė naudoti.Prisijungimas galetu būti padarytas per e-banka.
  49. kolkas ne
  50. Taip
  51. Būtų naudingiau, jei pildant mėnesiui ir būtų pildoma nuo tam tikros dienos iki kito mėnesio tos pačios dienos, pvz., nuo birželio 9d. iki liepos 9d.
  52. Ne