Apklausa apie elektroninius viešojo transporto bilietus

Šia anketa norima sužinoti apie elektroninio bilieto naudojimą, bei kylančias problemas.
Apklausa apie elektroninius viešojo transporto bilietus

Ar pildote kortelę vienkartinių e. bilietų rūšimi?

Ar žinote, kad e. bilieto kortelę galima pildyti 3 ar 7 dienų e. bilieto rūšimis ?

Ar žinot, kad e. bilieto kortelę galima pildyti 3 mėnesių e. bilieto rūšimi?

Ar žinote, kad 3, 7 dienų ir 3-ų mėnesių e. bilietus rekia aktyvuoti?

Ar žinot, kad e. bilieto kortelę galima pildyti internetu?

Ar mokate pasitikrinti kortelės likutį ir sužinoti apie aktyvuotus e. bilietus?

Ar žinote, kad e. kortelės sąskaitą papildžius internetu, būtina informaciją apie atliktą mokėjimą įrašyti į kortelę per 72 valandas?

Ar žinote, kad papildžius e. kortelės sąskaitą internetu ir neįrašius informacijos į kortelę per 72 valandas pinigiai patenka į “Permokas”?

Ar žinote kaip iš “Permokų” susigrąžinti sumokėtus pinigus?

Ar esat susipažinę su informacija apie mėnesinio e. bilieto galiojimu jį pildant prieš ir po einamo mėnesio 14 dienos ?

Kaip manote, ar pakanka informacijos apie e. bilietus ir ar ji yra suprantamai pateikta, autobusuose? Įvardinkite pageidaujamas informacijos pateikimo formas.

  1. ne
  2. Informacijos pakanka
  3. pakanka
  4. Manau pakankamai, zinau man patogu buda ir jo pakanka. Glbut vyresniojo amziaus asmenims sunkiau tai isisavinti, taciau mokyklinio, studentinio amziaus zmoniu tarpe nusiskundimu negirdejau.
  5. gal ir pakankamai. kadangi viešuoju transportu tenka pasinaudoti tik viena ar du kart per tris mėnesius, gal net ir rečiau, jei vėluoju.
  6. Informaciniai slendai v trensporte neretai būna sugadinti ir neįskaitomi. Galėtu pildant bilietą būti suteikiama išsamesnė informacija.
  7. Nepakanka, galetu buti atmintines ir lankstinukai autobusuose/troleibusuose.
  8. taip
  9. nepakanka.
  10. kiek laiko liko iki mėnesinio/ 3 mėnesių e. bilieto galiojimo pabaigos
…Daugiau…

Ar kyla kitų problemų naudojantis e. bilietu? Kokių?

  1. ne
  2. Nekyla
  3. nekyla
  4. nekyla.
  5. ne, nes nesinaudoju ir neturiu.
  6. Del nepakankamos informacijos teko susimoketi bauda, nes buvau isitikinus, kad bilietas dar galioja
  7. ne
  8. nope
  9. Problemų nekyla
  10. Ne, nekyla.
…Daugiau…
Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą