Apklausa apie COVID-19 socialines reklamas
Esu Vytauto Didžiojo universiteto viešosios komunikacijos 4 kurso studentė Ieva Vinickytė. Šiuo metu rengiu bakalauro darbą, kurio tema ,,Emocinio turinio reklamų poveikio vartotojų elgsenai vertinimas: COVID-19 socialinių reklamų atvejis‘‘. Tiriu emocinio turinio COVID-19 socialines reklamas ir noriu išsiaiškinti, kokį emocinį turinį reklamose pastebi vartotojai, kaip emocijos daro įtaką vartotojui elgsenai.
Anketa yra anonimiška, surinkti duomenys bus nagrinėjami apibendrintai. Man labai svarbus Jūsų savanoriškas dalyvavimas vykdomame tyrime ir nuoširdūs atsakymai. Iš anksto dėkoju už dalyvavimą ir skirtą laiką.
Anketa neprieinama
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui