Apklausa 1-2 klasių mokytojoms apie neformalųjį ugdymą.

Gerbiami pedagogai,

kviečiu Jus sudalyvauti apklausoje, kurios tikslas – aptarti neformalųjį ugdymą 1-2 klasėje. Tyrimas yra atliekamas Vilniaus kolegijos pradinio ugdymo pedagogikos studijų programos trečio kurso studentė. Tyrimo rezultatai bus naudojami apibendrintai rašant bakalaurinį darbą „ Neformaliojo ugdymo organizavimas 1-2 klasėje“. Šio tyrimo anonimiškumas ir konfidencialumas yra garantuojamas. Prašau atsakyti į pateiktus klausimus pasirinkus vieną (arba kelis) iš galimų atsakymų ir/ar įrašyti savo nuomonę.

1. Kokia jūsų lytis?

2. Jūsų pedagoginio darbo patirtis?

3. Jūsų kvalifikacinė pedagoginė kategorija?

4.Kokia klasę mokote?

5. Kiek jūsų klasėje mokinių?

  1. 19
  2. 23
  3. 18
  4. 15
  5. 17

6. Kiek jūsų klasėje mergaičių ir kiek berniuku?

  1. M9 B10
  2. 11 mergaičių, 12 berniukų
  3. 9 mergaitės 9 berniukai
  4. 7
  5. 5 merg. 10 bern.
  6. 10-b ir 8-m

7. Kokiam neformaliam užsiėmimui vadovaujate?

Jūsų manymu, neformalus ugdymas, tai...?

  1. Papildomos veiklos. Kurios neieina i bendrasiais programas
  2. Mokinių gebėjų ugdymas, taikant papildomus metodus, sudominant ir įtraukiant vaikus į kūrybines veiklas, skatinant jų saviraišką irpasitikėjimą savimi.
  3. Edukaciniai uzsiėmimai po pamokų
  4. Tai ugdymo ir laisvalaikio kultūros dalis, kuria siekiama įprasminti asmens unikalumą, laisvalaikio praleidimo formas, laisvam laikui suteikiant kokybiškus parametrus.
  5. Kryptinga veikla, kuria plėtojant žmogaus asmenines, socialines ir edukacines kompetencijas, siekia ugdyti sąmoninga asmenybę.
  6. Veikla po pamokų

Išvardinkite iki 4 veiklų, kurias atliekate mokykloje (pvz.: mokau, organizuoju renginius, vedu būrelius ir pan.).

  1. Organizuoju renginius, viktorinas. Mokau pagrindiniu pamoku
  2. Vedu pamokas, organizuoju projektines veiklas.
  3. Mokau, organizuoju popamokinę veiklą, rengiu karoliukų vėrimo bei apyrankių pynimo veiklas
  4. Mokau, organizuoju renginius.
  5. Vedu dramos būreli.
  6. Mokau

10. Kokie motyvai Jus skatina dirbti neformalaus ugdymo veikloje?

Jūsų nuomone, kokias mokinių kompetencijas svarbiausia ugdyti neformaliajame ugdyme?

12. Su kokiomis kliūtimis susiduriate organizuojant neformalią veiklą 1-2 klasėje?

  1. Nesusiduriu
  2. Nesusiduriu su kliūtimis.
  3. Kartais parenku oer sudėtingas veiklas
  4. Mokinių motivacijos stoka, priemonių stoka, laiko stoka.
  5. Išmokti teksta atmintinai
  6. Neturiu būrelio

13. Ar jūsų klasės mokiniai aktyviai dalyvauja popamokinėje veikloje?

  1. Akviai
  2. Dauguma mokinių noriai dalyvauja.
  3. Taip
  4. Taip
  5. Taip.
  6. Visaip yra

14. Kokius būrelius renkasi mergaitės?

  1. Sokiai, teatras, daile, keramika, programavimas
  2. Šokių,dailės, keramikos.
  3. Teatrą, programavimą, dailę, keramiką
  4. Šokiai, choras, dailė ir technologijos
  5. Choreografija, choras, drama
  6. Dainavimo, keramikos, dailės, šokių

15. Kokius būrelius renkasi berniukai?

  1. Sachmatai, teatras, daile, keramika, programavimas
  2. Futbolo,krepšinio, karate
  3. Keramiką, dailę, peogramavimą, šachmatus
  4. Šokiai, dailė ir technologijos
  5. Sportas, drama
  6. Dainavimas, šokiai, būgnai, gitara, futbolas
Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą