Apklausa 1-2 klasių mokytojoms apie neformalųjį ugdymą.
Gerbiami pedagogai,
kviečiu Jus sudalyvauti apklausoje, kurios tikslas – aptarti neformalųjį ugdymą 1-2 klasėje. Tyrimas yra atliekamas Vilniaus kolegijos pradinio ugdymo pedagogikos studijų programos trečio kurso studentė. Tyrimo rezultatai bus naudojami apibendrintai rašant bakalaurinį darbą „ Neformaliojo ugdymo organizavimas 1-2 klasėje“. Šio tyrimo anonimiškumas ir konfidencialumas yra garantuojamas. Prašau atsakyti į pateiktus klausimus pasirinkus vieną (arba kelis) iš galimų atsakymų ir/ar įrašyti savo nuomonę.
1. Kokia jūsų lytis?
2. Jūsų pedagoginio darbo patirtis?
3. Jūsų kvalifikacinė pedagoginė kategorija?
4.Kokia klasę mokote?
5. Kiek jūsų klasėje mokinių?
- 19
- 23
- 18
- 15
- 17
6. Kiek jūsų klasėje mergaičių ir kiek berniuku?
- M9 B10
- 11 mergaičių, 12 berniukų
- 9 mergaitės 9 berniukai
- 7
- 5 merg. 10 bern.
- 10-b ir 8-m
7. Kokiam neformaliam užsiėmimui vadovaujate?
Jūsų manymu, neformalus ugdymas, tai...?
- Papildomos veiklos. Kurios neieina i bendrasiais programas
- Mokinių gebėjų ugdymas, taikant papildomus metodus, sudominant ir įtraukiant vaikus į kūrybines veiklas, skatinant jų saviraišką irpasitikėjimą savimi.
- Edukaciniai uzsiėmimai po pamokų
- Tai ugdymo ir laisvalaikio kultūros dalis, kuria siekiama įprasminti asmens unikalumą, laisvalaikio praleidimo formas, laisvam laikui suteikiant kokybiškus parametrus.
- Kryptinga veikla, kuria plėtojant žmogaus asmenines, socialines ir edukacines kompetencijas, siekia ugdyti sąmoninga asmenybę.
- Veikla po pamokų
Išvardinkite iki 4 veiklų, kurias atliekate mokykloje (pvz.: mokau, organizuoju renginius, vedu būrelius ir pan.).
- Organizuoju renginius, viktorinas. Mokau pagrindiniu pamoku
- Vedu pamokas, organizuoju projektines veiklas.
- Mokau, organizuoju popamokinę veiklą, rengiu karoliukų vėrimo bei apyrankių pynimo veiklas
- Mokau, organizuoju renginius.
- Vedu dramos būreli.
- Mokau
10. Kokie motyvai Jus skatina dirbti neformalaus ugdymo veikloje?
Jūsų nuomone, kokias mokinių kompetencijas svarbiausia ugdyti neformaliajame ugdyme?
12. Su kokiomis kliūtimis susiduriate organizuojant neformalią veiklą 1-2 klasėje?
- Nesusiduriu
- Nesusiduriu su kliūtimis.
- Kartais parenku oer sudėtingas veiklas
- Mokinių motivacijos stoka, priemonių stoka, laiko stoka.
- Išmokti teksta atmintinai
- Neturiu būrelio
13. Ar jūsų klasės mokiniai aktyviai dalyvauja popamokinėje veikloje?
- Akviai
- Dauguma mokinių noriai dalyvauja.
- Taip
- Taip
- Taip.
- Visaip yra
14. Kokius būrelius renkasi mergaitės?
- Sokiai, teatras, daile, keramika, programavimas
- Šokių,dailės, keramikos.
- Teatrą, programavimą, dailę, keramiką
- Šokiai, choras, dailė ir technologijos
- Choreografija, choras, drama
- Dainavimo, keramikos, dailės, šokių
15. Kokius būrelius renkasi berniukai?
- Sachmatai, teatras, daile, keramika, programavimas
- Futbolo,krepšinio, karate
- Keramiką, dailę, peogramavimą, šachmatus
- Šokiai, dailė ir technologijos
- Sportas, drama
- Dainavimas, šokiai, būgnai, gitara, futbolas