Apie naudojamą judėjimo/regos/klausos techninės pagalbos priemonę bei asmenų aptarnavimo kokybę Vilniaus skyriuje

TECHNINĖS PAGALBOS NEĮGALIESIEMS CENTRO

PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS (toliau - Centras)

 

ANKETA

 

 

Apie naudojamĄ JUDĖJIMO/regos/klausos TECHNINĖS PAGALBOS PRIEMONĘ bei  

asmenŲ aptarnavimo kokybę VILNIAUS SKYRIUJE

 

Norėdami pagerinti asmenų aprūpinimą techninės pagalbos priemonėmis bei asmenų aptarnavimo kokybę, maloniai prašome Jus atsakyti į žemiau pateiktus klausimus apie techninės pagalbos priemonę, kuria jūs naudojatės bei Jūsų aprantavimą. Tinkamus atsakymų variantus pažymėkite arba įrašykite savo atsakymo variantą.
Iš anksto dėkojame Jums už atsakymus!

 

1. Kokia priemone šiuo metu naudojatės?

2. (Prie klausimo Nr.1) Kokia kita priemone naudojatės?

  1. suoliuka vonios, tualeto kede
  2. Dar vis laukia eileje paukstintos tuoleto sedynes. Laukia ir laukia dar vis .
  3. lazda
  4. Griebimo priemone.
  5. Lazdele
  6. Lazda reguliuojamas aukštis
  7. Lazdos
  8. Laukia nuo 2012 04 24 tualeto- kedes iki dabar dar 2012 12 10.Vaziavo ir skambino keleta kartu del tualeto-kedes.
  9. lazda
  10. lazdele, vonios lenta
…Daugiau…

3. Ar buvote apmokytas naudotis priemone?

4. Kiek laiko teko laukti eilėje, kol gavote techninės pagalbos priemonę (TPP)?

5. Į kurį iš Centro skyrių Jūs kreipėtės?

6. Informacijos apie Centro veiklą bei jo teikiamas paslaugas dažniausiai ieškote:

7. (Prie klausimo Nr.6) Kur dar ieškote informacijos apie Centro veiklą?

  1. Reabilitacijos centre pateike informacija, kokiu priemoniu reikia tokiems ligoniams
  2. Santariskiu reabili
  3. Reabilitacijoje Pusyno kelias
  4. Pirmiausiai paskambinu svogeriui(giminems) gyvenantims Vilniuje. Jis viska man pasako.
  5. Reabilitacijoje valak
  6. Vilniaus miesto klinikines ligonines Antakalnio filialas. Reabilitacijoje.
  7. Suzino seminaruose. Kalbasi su darbuotojas. Labai demesingas vaikinas su kasyte.
  8. Reabilitacijoje gydytas
  9. Ligonineje ir Valakampiu reabilitacijoje
  10. Kai Vilkpedes ligonineje darbuotojai atliko praktika, darbuotojai atliko prak Atsitika
…Daugiau…

8. Ar Centro skyriaus asmenų aptarnavimo laikas Jums yra patogus?

9. Kokiu būdu pateikėte dokumentus?

10. (Prie klausimo Nr.9) Kokiu kitu būdu pateikėte dokumentus?

  1. Per pažįstama dirba centre ir padėjo sutvarkyti dokumentus.
  2. Reabiltacijos centre
  3. Globos namų Administracija

11. Ar Jums pakanka informacijos apie Centro teikiamas paslaugas, apie reikalingų dokumentų pateikimą?

12. Kaip vertinate Jums suteiktas Centro paslaugas ?

13. Ar Jums rūpimi klausimai buvo išspręsti kvalifikuotai?

14. Ar Jus aptarnavęs darbuotojas buvo mandagus ir paslaugus?

15. Kai kreipiatės į Centro darbuotojus, kaip dažnai susiduriate su abejingumu, nenoru spręsti klausimo?

16. Kiek laiko užtruko dokumentų priėmimas ir aprūpinimo techninės pagalbos priemone sutarties sudarymas?

17. Jūsų pageidavimai ir pasiūlymai, kaip būtų galima pagerinti klientų aptarnavimo kokybę?

  1. Nepakako ziniu kokiu reikia, kokios imanomos priemones. Gydytojai nelabai zino priemoniu. Jeigu gydytojui pasakai, kad reikia to ar ano- tai parašo pazyma. Gal butu galima paprasyti darbuotoju, kad, jeigu atsiranda priemone, kuri yra uzsakyta, kad pranestu. Pailgintu nors viena valanda darba vakare ilgiau. Dirbantiems sudetinga suspeti i centra.
  2. Daug idejau pastangu, kad ka nors suzinoti centre.
  3. Dekoja pagalbai, kad dave vezimeli. Ir, kad jos sunui suteike galimybe judeti su vaikstynemis nors ir labai trumpai. Perduoda didele padeka.
  4. Tegu dirba kaip dirba- taip ir toliau.
  5. Negaliu patarti, nes niekada nebuvau centre. Lazda atveze pusbrolis, kai buvau reabilitacijoje.
  6. Viena moteris yra labai gera centre. Seikinu su Kaledomis ir Naujais metais.
  7. Pirma karta susiduriau ir tenkino viskas, pasiliko geras ispudis.
  8. Eile labai didele priemonems. Sunkiai gaunami vaikstyne, vonios lenta. Centre dirbantis Vyras su kasyte - labai paslaugus. Informacijos labai truko- ka galima isigyti tokiam ligoniui. Pvz.: ratas nuo pragulu. Nepasake, kad galima gauti, o reikėjo pirkti ir dabar nera kur deti.
  9. Pastaba: pietu uzdarymas labai negerai. Zmones laukia lauke, kol pietus baigsis. Ir masinos nera kur statyti. Zmonems neuztenka info, daugiau reklamos reikia apie centra.
  10. Gerai butu, kad darbo laikas butu iki bent 18:00val 1xper savaite. Jauciamas labai didelis priemoniu trukumas. Jeigu nera priemoniu- tegu darbuotojai suteikia info, kur kur galima nusipirkti ar issinuomoti. Reikalinga papildoma informacija- kai labai reikia tos priemones. O del mokejimo- jeigu labai brangi priemone- galima prasyti, kad ligonis padengtu dali islaidu. O kai yra prasoma lazdu, ramentu ar panasiai- neverta imti mokescio, nes ir taip ligoniams, pensininkams sunku.
…Daugiau…

18. Užsienio šalyse asmenys, gaunantys techninės pagalbos priemones, padengia simbolinę priemonės kainos dalį. Taip yra ugdomas žmonių atsakingumas ir sąmoningumas, priemonės labiau tausojamos, nėra eilių. Todėl asmuo gali greičiau įsigyti reikiamą priemonę, pasiekiama aukštesnė aptarnavimo kokybė, teikiama daugiau papildomų paslaugų. Ar Jūs sutiktumėte simboliškai finansiškai prisidėti prie priemonės įsigijimo, jei atskirų priemonių nebereikėtų laukti eilėje, jei gautumėte papildomas paslaugas bei aukštesnio lygio aptarnavimą?

19. Kokią dalį priemonės įsigijimo išlaidų sutiktumėte padengti?

20. Jūsų amžius:

21. Lytis:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą