Apie autistiškų vaikučių integraciją bei spec įstaigų poreikį
Kaip manote, kur Jūsų vaikas lengviau ir greičiau mokytųsi?
viduriuką tarp abiejų. Spec mokykloje jam būtų per žemas lygis, įprastoje, dėl savo ypatumų jis būtų skriaudžiamas ir nesuprastas, gal būt net neišbūtų pamokose. Geriausiai jis mokytųsi individualiai, tačiau tokių sąlygų neturime, bet ir matome, jog bandant prisitaikyti visuomenėje privalu išmokti būti bendruomenėje,klasėje ir grupėje.
Manau mano vaikui ir daugeliui autistiškų vaikų ypatingai svarbus individualus mokymas. Jei vaikai turėtų asmeniniu asistentus (apmokytus dirbti su autistukais) tikrai mano vaiko atveju dalinė integracija būtų įmanoma, o daugeliu atveju ir pilna.
manau labai priklauso nuo vaiko. Musu atveju, mes labai norejom leisti i logopedini darzeli (sunus dar tik pradeda kalbeti). Beda ta, kad mes gyvename Vilniaus rajone, o papulti i Vilniaus miesto savivaldybes darzeli misija neimanoma. Vilniaus miesto savivaldybeje pareiske, kad tai ne ju problema. Pasake: "Tegul rajonas pasistato logopedini darzeli". Sunui PPT nustate labai didelius poreikius.
Nežinau. Norėčiau išbandyt ir bendrojo lavinimo mokyklą ir spec. mokyklą. Tik lai vyksta tas lavinimas, jei jau sako, kad tokie vaikai gali būti tik lavinami...
Ten kur geri specialistai. Mums taip sutapo, jog B.L. darželyje specialistai buvo silpnoki.
Dėl socializacijos. jei pedagogai sugeba sutelkti klasę, mokydami globoti kitokius vaikus, o ne smerkti, tai socializacija geriau bendrojo ugdymo klasėje. Dėl mokymosi proceso geriausia būtų steigti spec.klases, į kurias spec.poreikių vaikai galėtų išeiti tomis pamokomis, kuomet reikia daugiau individualaus darbo su spec.poreikų turinčiais vaikais. Mokytojo pareigas tuo metu atliktų spec.pedagogė
lengviau mokosi bendrojo lavinimo darželyje, mėgdžioja bendraamžius, papildomai lankomės pas spec. pedagogę; mokyklos ieškosime privačios, nedidelės. Apie bendrojo lavinimo net negalvojame dėl patyčių.
Sunku pasakyt, išbandėm ir spec.darželį ir normalu
Nes gali su pagalba ir pritaikyta programa mokytis kartu. Tik LABAI REIKIA tokiam vaikui individualaus (mokytojo) padėjėjo. Ir gerai būtų, kad mokyklos turėtų daugiau specialistų - specialiojo pedagogo, logopedo, psichologo.
integruotas MAZOJE mokykloje su ivairiu gabumu vaikais, tokiu istaigu pas mus nera
Reiktų kažko per vidurį. Žinioms pasiekti reikia individualaus ugdymo. Komunikaciniams gebėjimams lavinti - reikia bendro kūrybinio (gal???) darbo su kitais neurotipiniais vaikais.
Sunku pasakyti, nes daug kas priklauso nuo mokyklos administracijos, mokytoju kompetencijos ir noro. Kol bandai tai issiaiskinti, sugaisti daug laiko ir rezultatas netenkina. Visi uzjaucia, realios pagalbos nera.
Greiciau mokytusi gal ir bendrojo lavinimo darzelyje, tik klausymas ar atsirastu tinkamu pedagogu, kurie zinotu kaip elgtis su spec. poreikiu vaiku ir ar noretu skirti jam daugiau demesio, nei iprastam vaikui.ir
net nežinau, ar būtu geriau spec mokykla, nebent ten daugiau dirbtu su juo įndividualiai.