Anketa pedagogams, dirbantiems su jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikais.
Gerb. Respondente,
Klaipėdos valstybinės kolegijos, Verslo fakulteto, Pedagogikos katedros, Pradinio ugdymo pedagogikos studijų programos III kurso studentė Ligita Jablonskė atlieka tyrimą, kurio tikslas - išanalizuoti ugdomosios aplinkos ypatumus, ugdant jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumą. Tyrimo metu gauti duomenys bus apibendrinti ir panaudoti pedagoginių studijų baigiamajame darbe. Tyrime pateikti duomenys yra anoniminiai, todėl vardo ir pavardės pateikti anketoje nereikia. Anketos pildymui užtruksite 10 - 15 minučių. Tyrimo metu Jūsų pateikti atsakymai yra ypatingai svarbūs ir padės atskleisti ugdomosios aplinkos ypatumus, ugdant jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumą.
Atsakydami į klausimus pažymėkite vieną arba kelis tinkančius atsakymo variantus, o reikiamose vietose išreikškite savo nuomone raštu.
1. Kuris apibūdinimas, Jūsų nuomone, tiksliausiai atspindi ugdomosios aplinkos esmę? (galimas vienas atsakymo variantas)
2. Kuris apibūdinimas, Jūsų nuomone, tiksliausiai apibūdina kūrybiškumą? (galimas vienas atsakymo variantas)
3. Kokią reikšmę, Jūsų nuomone, jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumui turi ugdomoji aplinka? (galimas vienas atsakymo variantas)
4. Kuris prioritetas, planuojant vaiko ugdymo procesą bei kuriant ugdomąją aplinką, Jums yra svarbiausias ? (galimas vienas atsakymo variantas)
5. Įvertinkite teiginius apie ugdomosios aplinkos, ugdančios jaunesniojo amžiaus vaikų kūrybiškumą, kūrimo ypatumus. (prie kiekvieno teiginio pasirinkite vieną labiausiai tinkantį atsakymą)
6. Kokie emociniai ugdomosios aplinkos aspektai, skatina jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumą? (galimi keli atsakymų variantai)
Kita. Įrašykite savo atsakymo variantą.
- Pačios mokytojos noras būti kūrybiška ir kuo daugiau dalyvauti kartu su vaikais kūrybiškose veiklose.
7. Ar vaiko emocinė būsena, kurią vaikas patiria ugdomojoje aplinkoje, daro įtaką vaiko kūrybiškumui? (galimas vienas atsakymo variantas)
8. Įvertinkite, kaip dažnai vaikai ugdomojoje aplinkoje patiria pozityvias ir negatyvias emocines būsenas. (1 – niekada; 2 – beveik niekada; 3 – retai; 4- kartais; 5- dažnai)
9. Kokie fiziniai ugdomosios aplinkos aspektai, skatina jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumą? (galimi keli atsakymų variantai)
Kita. Įrašykite savo atsakymo variantą.
- Įvairios kūrybiškos priemonės.
10. Kokie ugdomosios aplinkos aspektai, slopina jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumą? (galimi keli atsakymų variantai)
11. Kokias priemones, ugdant jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumą, naudojate, modeliuojant ugdomąją aplinką? (galimi keli atsakymų variantai)
Kita. Įrašykite savo atsakymo variantą.
- Konstruktoriai
- Kūrybos priemonės: įdomesnis popierius, spalvojimo priemonės, priemonės pritaikomos iš statybos, virtuvės, namų ir kitų aplinkų.
12. Kokias veiklas, padedančias ugdyti jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumą, naudojate, modeliuojant edukacinę ugdomąją aplinką? (galimi keli atsakymų variantai)
Kita. Įrašykite savo atsakymo variantą.
- Lauko klasė.