ANKETA IKIMOKYKLINIO UGDYMO PEDAGOGUI

      Gerbiami ikimokyklinio ugdymo pedagogai,

esu Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Pradinio ugdymo pedagogikos ir ikimokyklinio ugdymo studijų, IV kurso studentė Sandra Šešeikienė. Anketa skirta išanalizuoti 4-5 metų amžiaus vaikų aplinkos pažinimo gebėjimų ugdymą(si) žaidimais. Anketoje nereikia nurodyti savo vardo ir pavardės, nes ji yra anoniminė. Jūsų nešališki atsakymai labai svarbūs. Prašyčiau Jūsų atsakymą(us) atitinkantį(čius) Jūsų nuomonę, pažymėti ženkleliu X.  Kituose klausimuose būtina parašyti Jūsų įsitikinimus atitinkiantį atsakymą.

                                                                                     DĖKOJU IR LINKIU SĖKMĖS!

Anketa neprieinama

1. Jūsų nuomone, kas yra vaikų aplinkos pažinimo gebėjimai?

Kitas variantas (įrašyti)

  1. Gebėjimas orientuotis aplinkoje,pradedant nuo artimiausios aplinkos, ją plečiant.

2. Jūsų nuomone, kokių tikslų galima siekti, skatinant 4-5 metų vaikų aplinkos pažinimo gebėjimų ugdymą?

Kitas variantas (įrašyti)

  1. Ar 4-5 metų vaikai suvokia toleranciją kultūroms, lyčiai, amžiui? O kaip paaiškinama vaikams tolerancijos suvokimas?
  2. Kritinio mąstymo lavinimas.

3. Jūsų nuomone, kurios 4-5 metų amžiaus vaikų aplinkos pažinimo gebėjimų sritys yra lavinamos žaidimais?

Kitas variantas (įrašyti)

  1. Jokios

4. Kada dažniausiai organizuojate vaikų aplinkos pažinimo gebėjimų ugdymą(si)?

5. Kurio tipo žaidimai dominuoja Jūsų grupėje, ugdant 4-5 metų amžiaus vaikų aplinkos pažinimo gebėjimus?

Kitas variantas (įrašyti)

  1. Vaidmeniniai
  2. didaktiniai, muzikiniai-imitaciniai, kompiuteriniai

6. Kaip dažnai, ugdydami 4-5 metų amžiaus vaikų pažinimo gebėjimus, taikote žaidimus?

7. Jūsų nuomone, kas rodo, kad 4-5 metų amžiaus vaiko aplinkos pažinimo gebėjimai patobulėjo?

Kitas variantas (įrašyti)

  1. Vaiko noras pasidalinti ką žino naujo. Dalinasi kaip supranta pvz gamtą, reiškinius.

8. Kokias aplinkas dažniausiai taikote žaidimams, ugdydami 4-5 metų amžiaus vaikų aplinkos pažinimo gebėjimus?

Kitas variantas (įrašyti)

  1. Netaikau
  2. Interaktyvioji aplinka
  3. Sunku perkant priemones savo lėšomis, nes valstybinėje įstaigoje nenorima aprūpinti reikiamomis medžiagomis grupę, net minimaliai. smagu surengti visus kampelius vaikų lavinimui, bet vien pašaukimo ir ištisų asmeninių lėšų naudojimo tam neužtenka.

9. Kokie veiksniai turi įtakos žaidimų, ugdančių vaikų aplinkos pažinimo gebėjimus, organizavimui?

Kitas variantas (įrašyti)

  1. Kartais reikia leisti vaikams savarankiškai veikti, neorganizuojat žaidimų, tai skatina jų kūrybiškumą.
  2. Jokie
  3. Ir beabejo, vaikai patys kuria žaidimus naudodami savo fantaziją

10. Ar pritariate teiginiui, kad Jūs turite pakankamai kompetencijų ugdant 4-5 metų amžiaus vaikų aplinkos pažinimo gebėjimus žaidimais?

11. Kokiu būdu gaunate informacijos apie 4-5 metų amžiaus vaikų aplinkos gebėjimų ugdymą(si)?

Kitas variantas (įrašyti)

  1. knygose
  2. Studijos

12. Su kuo bendradarbiaujate organizuodami 4-5 metų amžiaus vaikų aplinkos pažinimo gebėjimų ugdymą(si) žaidimais?

  1. Su kolegėmis.
  2. Su kolegėmis.
  3. Su kolega, pasitariame
  4. Su kolegomis
  5. Su kitom ugdymo įstaigomis. Projektinė veikla
  6. Dažniausiai su savo grupės kolegė.
  7. Viena
  8. Su savo kolege
  9. Su kolegomis, su vaikučių tėvais.
  10. Su kitais ugdymo(si) specialistais
…Daugiau…

13. Kokių sunkumų tenka patirti organizuojant vaikų aplinkos pažinimo gebėjimų ugdymą(si) žaidimais?

Kitas variantas (įrašyti)

  1. Motyvacijos stoka (dėl atlyginimo)

14. Kokias rekomendacijas pateiktumėte kolegėms/oms organizuojant 4-5 metų amžiaus vaikų aplinkos pažinimo gebėjimų ugdymą(si) taikant žaidimus?

  1. Įtraukti tėvelius į aplinkos pažinimo gebėjimų ugdymąsį taikant žaidimus.
  2. Ieškoti informacijos, taikyti įvairius metodus, kelti vaikams probleminius klausimus, diskutuoti, eksperimentuoti.
  3. Nebijoti kurti, leisti vaikams stebėti ir patiems leisti kurti. Bendradarbiauti su kolegomis, tėvais. Informacijos eiškoti internete, seminaruose. Įdėjų labai daug. Žaidimo metu vaikai daug patiria, sužino.
  4. Nuolatinis tobulėjimas, domėjimasis naujovėmis
  5. Seminarai. Užsienio darželių patirtis.
  6. Atsižvelgti į vaikų norus, pomėgius
  7. Rekomenduoti dar negalėčiau
  8. Naudoti skaitmenines mokymo(si)priemones
  9. Būkite kūrybingos ir dirbkite su šypsena, tegul visada spindi Jūsų vaikučių akys.
  10. Taikyti daugiau ekspermentų
…Daugiau…

Pedagoginio darbo stažas:

  1. 25
  2. 27
  3. 2 metai.
  4. 4m
  5. 10
  6. 2 metai
  7. <2 metai
  8. 5
  9. 32
  10. 5
…Daugiau…

Jūsų kvalifikacinė kategorija:

  1. Mokytojas metodininkas
  2. Mokytoja metodininkė
  3. Studentas, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo studentas.
  4. Mokytoja
  5. Mokytojas
  6. Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytoja
  7. Mokytoja
  8. Mokytoja
  9. Vyr.mokytoja
  10. Mokytoja
…Daugiau…
Susikurti savo anketą