ANIMACIJOS SVARBA IKIMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKŲ EMOCINIAM BEI MUZIKINIAM VYSTYMUISI (ANKETA PEDAGOGAMS)

9. Pagal kokius požymius auklėtojas atpažįsta teigiamą ir/ar neigiamą animacijos poveikį ikimokyklinio amžiaus vaikų emociniam ir muzikiniam vystymuisi?

  1. o
  2. Jei vaikai linksmi,noriai dalyvauja,draugiškai šoka.
  3. Pagal elgesį grupėje, pagal elgesio kultūrą, bendravimą su bendraamžiais ir vyriasniais asmenimis
  4. Manau turėtų išduoti vaikų elgesys.
  5. Grįžę iš muzikos pamokėlės vaikai savaime dainuoja išmoktas daineles, patys muzikuoja su grupėje esančiais daiktais, barškučiais, kieme " grija" pagaliukais.
  6. Tiek teigiamas, tiek neigiamas poveikis vaikams matomas iš verbalinės ir neverbalinės komunikacijos. Girdint kaip vaikas kalba ar matant kaip jis elgiasi, galima pasakyti kokį poveikį jam padarė matytas animacijos filmas. Tiek gerą, tiek blogą elgesį tiesiogiai įtakoja matytas pavyzdys. Muzika sutvirtina jausmus, kuriuos vaikas išgyvena matydamas filmuką, o tai aiškiai pastebima, jam dainuojant filmukui "priklausančias" daineles ar melodijas.
  7. Vaikų įsitraukimą, domėjimąsi, norą klausytis