ANIMACIJOS SVARBA IKIMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKŲ EMOCINIAM BEI MUZIKINIAM VYSTYMUISI (ANKETA PEDAGOGAMS)
Esu Ovidijus Miniauskas, Vytauto Didžiojo Universiteto Muzikos Akademijos muzikos pedagogikos IV kurso studentas. Tyrimu siekiama atskleisti animacijos svarbą ikimokyklinio amžiaus vaikų emociniam bei muzikiniam vystymuisi. Ši anketa yra anoniminė, todėl nei vardo nei pavardės rašyti nereikia.
Ačiū už skirtą laiką.
2. Kokius ugdymo metodus taikote savo darbe su ikimokyklinio amžiaus vaikais?
Grafikas
Lentelė
Kitas variantas
3. Ar taikote edukacinę animaciją kaip vieną iš darbo metodų?
Grafikas
Lentelė
4. Ar pritariate teiginiui, kad ugdant vaikų emocinį ir muzikinį vystymąsi animaciniai filmai itin svarbūs ugdymo procese? Kodėl?
5. Ar sutinkate su teiginiu, kad edukacinė animacija, tai animacija, kuriama vieninteliam tikslui – skatinti vaikų mokymąsi? Pagrįskite savo atsakymą.
6. Kuriuo metu taikote edukacinės animacijos metodą?
Grafikas
Lentelė
7. Atsakykite, animacija kenkia ar padeda vaikų emociniam ir muzikiniam vystymuisi? Kodėl?
8. Kokia dažniausiai muzika skamba pamokėlių su ikimokyklinio amžiaus vaikais metu?
Grafikas
Lentelė
9. Pagal kokius požymius auklėtojas atpažįsta teigiamą ir/ar neigiamą animacijos poveikį ikimokyklinio amžiaus vaikų emociniam ir muzikiniam vystymuisi?
10. Kaip manote, ar tėvai turėtų leisti vaikams žiūrėti edukacinius animacinius filmus? Kodėl?
11. Ar reikalingas tėvų (globėjų) ir auklėtojų bendradarbiavimas siekiant kokybiškų ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo rezultatų? Kodėl?
Jūsų amžius:
Grafikas
Lentelė
Jūsų išsilavinimas:
Grafikas
Lentelė