Alaus reklamoje - Rūpintojėlis su ausinėmis. - kopija
Esu trečio kurso studentas, atliekantis tyrimą dėl religinės simbolikos, šiuo atveju Rūpintojėlio, panaudojimo alaus reklamoje. Mano tikslas yra išsiaiškinti, kaip respondentai vertina tokio pobūdžio reklaminę kampaniją.
Jūsų amžius
Jūsų lytis
Jūsų išsilavinimas
1) Kaip vertinate tokio pobūdžio alaus reklamą?
2) Kaip manote, kokias vertybes pažeidė pastaroji reklama?
3) Jūsų nuomone, kokių nuobaudų nusipelnė alaus gamintoja už religinės simbolikos panaudojimą produkto reklamai?
4) Jūsų nuomone, ar Nacionalinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba deda visas pastangas, kad būtų užkirstas kelias neetiškai reklamai?
5) Jeigu turėtumėte galimybę sukurti reklaminę kampaniją konkrečiai alaus rūšiai, kokius vaizdinius motyvus naudotumėte? (garsių žmonių nuotraukas ar video, fauna, flora ir pan).
- kad butu nuosirdus zmones
- garsių žmonių nuotraukas
- xflora
- nuotr
- video
- nuotraukas
- flora
- nuotraukas
- nuotraukas
- video
6) Kaip galėtumėte apibrėžti elgesį alaus gamintojos, siūlančios įsigyti jos gaminį ir už tai dovanų gauti populiariausių dainų diską?
7) Kaip manote, ar Rūpintojėlio atvaizdo panaudojimas reklamai skatina žmones intensyviau pirkti šį alkoholinį gėrimą? Kodėl?
- nu kad nelabai zmones perka pagal save koks jam alus patinka
- Ne, juk tai tik reklama.
- ne
- ne
- ne
- ne
- ne
- ne
- ne
- taip