Alaus prekinių ženklų veiksmingumo vartotojų lojalumui tyrimas

Jūsų nuomone, sėkmingai veikiančiam alalus gamintojui lengviau pateikti naują alaus rūšį? kodėl?

  1. Lengva, nes jis jau turi lojalius klientus kurie žino, jog šio gamintojo gaminiai yra geros kokybės ir pateikus naują rūšį visi norės jo išbandyti, nes šis gamintojas patikimas, geros kokybės alų gamina
  2. prekinis zenklas yra zinomas
  3. Taip, lengviau, dėl vardo, kuriuo jau pasitikima.
  4. nes uzsitanave ger varda
  5. taip,nes to gamintojo alus jau yra pripazintas tarp vartotuoju,kurie megsta gera alu
  6. lengviau del prekinio zenklo ir del to,kad susiformavus tam tikra klientura.
  7. Todėl kad jau užsirekomendavęs kaip geras alaus gamintojas apskritai ir jam lengviau pateikti naują rūšį, nes visi mano, jog ir nauja rūšis bus gera
  8. nes jis jau zinomas ir jis savo vardu laiduoja uz naujo gaminio kokybe
  9. kad padydint asortimenta ;)
  10. Taip, nes jau iejus i rinka daug paprasciau prastumineti produktus. Zinoma zenkla daug geriau perka. Ir su finansais daznai jiems geriau.
  11. taip, nes jau yra susiformaves geras imones ivaizdis ir tos imones gaminiai, tikimais, kad bus sekmingi
  12. nes zmones zino ir vertina gamintoja, uztai lengviau isbando jo naujus produktus
  13. taip. sekmingai veikiantis turi gaugiaug galimybiu.
  14. Ne. Praeina nemažai laiko, kol vartotojas atranda ir pripranta prie naujo produkto. Nebent naujas produktas lb gerai išreklamuojamas. mano manymu, jei produktas yra paklausus, geriau keisti jo kainą (didesnė talpa, mažesnė kaina), išvaizdą, turį.
  15. Nes gamintojo vardas jau zinomas ir vartotojui daznai nekyla abjeniu del alaus kokybes
  16. Taip, todėl kad prieš nebuvau nusivilęs nei vienu jo gaminiu