Alaus prekinių ženklų veiksmingumo vartotojų lojalumui tyrimas
Tikslas: Nustatyti, kokie
veiksniai yra labiausiai
svarbūs alaus prekiniui
ženklui tampant konkurencingu
rinkoje
Ar esate lojalus kuriam nors alaus gamintojui, ty ar vartotjate tik vieno kurio nors gamintojo alų?
Kurie rinkodaros instrumentai yra efektyviausi reklamuojant alų bei skatinant jo pardavimus?
Kas dažniausiai lemia Jūsų alaus rūšies pasirinkimą?
Kada dažniausiai vartojate alų?
Jūsų nuomone, sėkmingai veikiančiam alalus gamintojui lengviau pateikti naują alaus rūšį? kodėl?
- Lengva, nes jis jau turi lojalius klientus kurie žino, jog šio gamintojo gaminiai yra geros kokybės ir pateikus naują rūšį visi norės jo išbandyti, nes šis gamintojas patikimas, geros kokybės alų gamina
- prekinis zenklas yra zinomas
- Taip, lengviau, dėl vardo, kuriuo jau pasitikima.
- nes uzsitanave ger varda
- taip,nes to gamintojo alus jau yra pripazintas tarp vartotuoju,kurie megsta gera alu
- lengviau del prekinio zenklo ir del to,kad susiformavus tam tikra klientura.
- Todėl kad jau užsirekomendavęs kaip geras alaus gamintojas apskritai ir jam lengviau pateikti naują rūšį, nes visi mano, jog ir nauja rūšis bus gera
- nes jis jau zinomas ir jis savo vardu laiduoja uz naujo gaminio kokybe
- kad padydint asortimenta ;)
- Taip, nes jau iejus i rinka daug paprasciau prastumineti produktus. Zinoma zenkla daug geriau perka. Ir su finansais daznai jiems geriau.
Jeigu pirkimo metu nerandate savo mėstamiausios alaus rūšies, ar perkate kitą?
Jūsų nuomone, ar lietuviškas alus yra geras užsienio gamintojų atžvilgiu?
Ar Jūsų alaus rūšies pasirinkimui daro įtakos draugų atsiliepimai?
- Ne
- Ne
- ne
- ne
- Ne
- ne
- kartais
- Taip
- truputi
- nelabai