Akademinės komunikacijos doktorantams anketa apie DISKUSIJOS METODĄ Moodle aplinkoje 2022 m. rudenį

Kaip ši virtualios diskusijos užduotis prisidėjo prie Jūsų, kaip dėstytojo, kompetencijų auginimo?

  1. Pasisėmiau kitokių idėjų, kitų dalyvių mintys leido ir privertė man apsvarstyti savo požiūrį
  2. Praturtins mano patirti destant akademinius dalykus
  3. Labiau prisidėjo pamatyti filmai, bet per diskusijas galima įžvelgti dėstytojų trūkumus, perteiktus iš buvusių studentų
  4. Prisidėjo prie tolerancijos ugdymo, manau išmokau geriau įsiklausyti ir suprasti ką žmonės nori pasakyti. Praplėčiau akiratį
  5. Praktiškai išbandžiau virtualią diskusiją ir ją tikrai prisiminsiu kaip metodinę priemonę. Supratau, kokie šios metodikos pliusai ir minusai. Suvokiau, kad svarbus diskusijai skirtas apibrėžtas laiko intervalas. Buvo įdomu ir naudinga paskaityti kitų žmonių nuomones ir praktiškai įsitikinti, kaip ne tik panašiai, bet kartais ir labai skirtingai vertiname tuos pačius dalykus. Galiausiai, kiekviena patirtis praturtina, tad ir patys filmai, kuriuos reikėjo pasižiūrėti prieš diskusiją sukėlė įvairių minčių ir įnešė kažko truputį naujo į mano pasaulio suvokimą.
  6. Susipažinau su dar vienu mokymo metodu
  7. LEIDO SUPRASTI JOG DAUGUMA TURI PANAŠIAS MINTIS, BET TINKAMAI IŠNARPLIOTI MINTĮ AR ĮDĖJĄ, GALIMA TIK GAUNANT ATSAKOMAJĮ RYŠĮ
  8. PAgilino supratimą, kad visi esame skirtingi ir tai kas tinka vienam gali būti neprimtina kitam.
  9. užduoties naujas ir įdomus metodas
  10. Tik dar labiau padidino toleranciją ir ignoravimą nepritaramai nuomonei/požiūriui.