Akademinės komunikacijos doktorantams anketa apie DISKUSIJOS METODĄ Moodle aplinkoje 2022 m. rudenį

Išvardinkite virtualios diskusijos, kaip studijų metodo, 3-5 trūkumus prioriteto tvarka:

  1. Jei daug diskusijų, sunku atrasti tinkamą tematiką; Skaitymas užima daugiau laiko; Netyčiomis tematikos gali dubliuotis ir tenka daugiau laiko jas perskaityti.
  2. 1. Nebuvimas gyvo bendravimo. 2. Isreiskimas netikslus emociju. 3. Zenklu perdavimas nekonkretus
  3. Anonimiškumas, minčių trūkumas/nenoras išplėsti savo mintis, kai panaši mintis jau yra parašyta
  4. 1. Lengva pasimesti tarp temų gausos (jei jų yra tiek daug) 2. Ne visi diskusijos dalyviai aktyvus. 3. Sunku kontroliuoti diskusijos eiga jei nėra iį anksto užsibrėžtų tikslų. 4. Tai kad diskusija virtuali yra trūkumas, reali diskusija yra geriau :) 
  5. Nesikuria gyvas ryšys ir santykis tarp pašnekovų, silpstantys socialiniai įgūdžiai, fizinio aktyvumo stoka, galima koncentracijos stoka (jei dalyvaujama su pertraukomis ar daromi keli darbai lygiagrečiai), dar vienas papildomai praleistas laikas žiūrint į kompiuterio ekraną (galima žala akims).
  6. Neįveikiama viešojo kalbėjimo baimė. Reikia sąlyginai ilgai laukti kolegų atsakymo. Reikia skirti papildomo laiko ne paskaitų metu
  7. 1. UŽIMA PAPILDOMO LAIKO RAŠYTI TEKSTĄ. 2. SUNKIAU SUPRASTI TAM TIKRAS MINTI. 3. NĖRA ŽMONIŲ REAKCIJŲ-EMOCIJŲ
  8. 1 Face to face bendravimo eliminavimas, bet ar tai yra iš ties taip blogai. 2. Papildomas darbas dėstytojui, atliekant papildomus veiksmus.
  9. 4
  10. 1. Jei tai nėra tau aktuali tema - neįdomu. 2. Nematai žmogaus mimikų, kūno kalbos. 3. Jei tai nėra momentinė diskusija, tai susirašinėjimas kas dvi dienas nėra efektyvi diskusija.