Akademinės bibliotekos korporatyvinė reputacija: emocinis patrauklumas
Gerbiami akademinių bibliotekų darbuotojai,
Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto doktorantė atlieka tyrimą ,,Akademinės bibliotekos korporatyvinė reputacija“, kuris susideda iš kelių etapų. Šiuo tyrimu „Akademinės bibliotekos korporatyvinė reputacija: emocinis bibliotekos patrauklumas“ siekiama 1) išsiaiškinti bibliotekos darbuotojų nuostatas apie biblioteką; 2) praktiškai pritaikyti tyrimo rezultatus akademinės bibliotekos korporatyvinės reputacijos formavimo modelio kūrimo procese.
Maloniai prašau anketą užpildyti iki 2011 metų kovo 16 dienos.
Anketa yra anoniminė. Tyrėjas garantuoja visišką duomenų konfidencialumą – visi atsakymai bus analizuojami ir pateikiami tik apibendrinus. Tyrimo rezultatai bus panaudoti mokymo procese.