Akademinės bibliotekos korporatyvinė reputacija: emocinis patrauklumas

Gerbiami akademinių bibliotekų darbuotojai, Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto doktorantė atlieka tyrimą ,,Akademinės bibliotekos korporatyvinė reputacija“, kuris susideda iš kelių etapų. Šiuo tyrimu „Akademinės bibliotekos korporatyvinė reputacija: emocinis bibliotekos patrauklumas“ siekiama 1) išsiaiškinti bibliotekos darbuotojų nuostatas apie biblioteką; 2) praktiškai pritaikyti tyrimo rezultatus akademinės bibliotekos korporatyvinės reputacijos formavimo modelio kūrimo procese. Maloniai prašau anketą užpildyti iki 2011 metų kovo 16 dienos. Anketa yra anoniminė. Tyrėjas garantuoja visišką duomenų konfidencialumą – visi atsakymai bus analizuojami ir pateikiami tik apibendrinus. Tyrimo rezultatai bus panaudoti mokymo procese.

Prašau įvertintį biblioteką atsakant į klausimą „Jei mano akademinė biblioteka taptų žmogumi, ji būtų ..... „.

Jūsų darbovietė

Jūsų pareigos

Jūsų išsilavinimas

Jūsų darbo stažas bibliotekoje

Jūsų amžius

Jūsų lytis

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą