Usersaraseklip
Vieša
Pranešti

AB,,Telia'' kas jums svarbiausia, kai pratesinėjate sutartį ?

Anoniminė apklausa.

 

Gerbiamas respondente, Kauno kolegijos studentas kviečia jus dalyvauti apklausoje. 

Apklausos tikslas – išsiaiškinti kokios sąlygos skatintų klientus tapti lojaliais vartotojais ar pratęsti terminuotas sutartis įmonėje ,,Telia‘‘.

Surinkti duomenys bus panaudoti rašant bakalauro darbą. 

Ar naudojatės mobiliuoju ryšiu ?Privalomas
Ar šiuo metu naudojatės privačiu ,,Telia'' mobiliuoju ryšiu?Privalomas
Jūs esate pasirinkę:
Pažymėkite kokiomis paslaugomis dažniausiai naudojatės:
Kaip vertinate ,,Telia'' mobiliojo ryšio paslaugų kokybę ?
Ką manote apie ,,Telia'' mobilijų planų paslaugų įkainius?
Kiek laiko jau naudojatės dabartiniu mobiliojo ryšio paslaugų tiekėju?
Dėl kokių priežasčių esate būtent šio tinklo klientas ?
Koks jūsų požiūris apie įmonės ,,Telia'' prekinį ženklą?
Kokie veiksniai yra svarbiausi pasirenkant mobilaus ryšio operatorių?
Ką jums turėtų pasiūlyti ,,Telia'', kad būtumėte lojalus, daugiametis šio tinklo klientas ?Privalomas
Kokiomis pridėtinėmis galimybėmis naudojatės? (Pasirinkti galima kelis variantus)
Esant poreikiui įsigyti naują paslaugą ar telefoną kreipiatės iš karto į ,,Telia'' ar ieškote ką pasiūlys kitos prekybos vietos?Privalomas
Kai baiginėjasi mobilaus ryšio sutartis ar stebite konkurentų pasiūlymus ?
Ka jums turėtų pasiūlyti konkurentai (Pvz: Bitė, Tele2), kad pereitumėte pas juos ?
Kas jums svarbiausia pratesiant sutartį ?
,,Telia'' norėdama jums atsidėkoti už lojalumą, pasiūlytų vieną variantą, kuri jus pasirinktumėte ?Privalomas
Jūsų lytis:
Jūsų amžius:
Jūsų pajamos:
Jūsų išsilavinimas