AB "Swedbank" banko paslaugu kokybe
Išsiaiškinti klientų nuomonę
apie banko teikiamų paslaugų
kokybę.
Jūsų amžius
Jūsų lytis:
Koks Jūsų išsilavinimas?
Ar naudojates AB "Swedbank" banko paslaugomis?
Kokiomis banko paslaugomis naudojatės?
Kodėl naudojatės AB "Swedbank" paslaugomis?
Kas paskatino pasirinkti AB "Swedbank" banką?
Kaip vertinate teikiamų paslaugų įvairovę?
Ar banko reklama atitinka teikiamų paslaugų kokybę?
Kaip vertinate teikiamų paslaugų prieinamumą?
Kaip vertinate teikiamų paslaugų kokybę?
Ar paslaugų kokybė atitinka taikomus įkainius?
Kokias kokybės spragas įžvelgiate?
Ar esate patenkinti banko teikiamų paslaugų procesu?
Ar esate patenkinti AB "Swedbank" klientų aptarnavimo kokybe?
Kokius banko trūkumus įžvelgiate?
Ar esate turėję pretenzijų AB "Swedbank"?Jei taip,kokių?
- ne
- -
- ne
- Ne
- ne
- ne
- Nesenai tapau sio banko klientu - pretenziju dar neturiu ir tikiuosi ju netureti ateityje.
- Ne
- ne
- Nesugebėjimas greitai ištaisyti padarytos banko klaidos privačiam klientui. Nevisada veikiani SMS žinučių sistema, kuri turėtų pranešt apie į banko kortelę patenkančias įplaukas. Taip pat nors ir žadama, kad SMS žinute praneš apie paskolos patvirtinimą, tai iš esmės tik žadama, realiai to nebuvo. Elektronine bankininkyste siunčiamos žinutės (Klausimai) nesulaukia nei realios veiklos neii kokio nors atsakymo ar paaiškinimo.