AB "Šiaulių bankas" įvaizdžio formavimo analizė
Sveiki, esu Vilniaus kolegijos, bankininkystės paskutinio kurso studentė. Rašau diplominį darbą - Akcinės Bendrovės "Šiaulių bankas" įvaizdžio formavimo analizė. Apklausos tikslas - įvertinti įvaizdžio įtaka AB "Šiaulių bankas" klientų pritraukimui. Apklausa yra anoniminė, visi Jūsų pateikti atsakymai bus panaudoti statistinei analizei. Į klausimą reikia atsakyti, pasirenkant labiausiai Jums tinkamus variantus. Ačiū už jūsų pateiktus atsakymus!
Anketa neprieinama
Kurio/kurių bankų paslaugomis naudojatės?
Kodėl naudojatės savo banko paslaugomis ir kas daro įtaką pasirenkant banką?
- Internetinių paslaugų patogumas, naujovės, inovacijos, patikimumas.
- Pasiūlomos banko sąlygos.
- Banko įvaizdis, reklama, populiarumas, statistika
- Man jis patogiausias.
- Paslaugų kainos
- Pasirinkau šį banką atsitiktinai ir ilgai negalvodama. Bet lyginant su kitais bankais mažesni mokesčiai, todėl esu patenkinta.
- Banko paslaugos, reputacija, patikimumas.
- Naudojuosi dėl to, kad geriausios palūkanos, bet patinka teikiamos paslaugos.
- Pagal darbo sutartį gaunu atlyginimą į 1) banko sąskaitą Bankas nr 2) yra bankas kurio naudojasi šeima
- Arti namų, malonus personalas.
Jeigu reikėtų keisti banką, kokį ir kodėl Jūs rinktumėtės?
- Nekeisčiau
- Swedbank
- Sved banką, nes patikimas.
- Manau, DNB ar Luminor,žinau tik tiek, kad į Swedbank tikrai nekeisčiau.
- Manau, kad rinkčiausi AB "SEB" dėl to, kad turi didelį kiekį klientų ir klientų požiūris į šį banką yra pakankamai geras palyginus su klientų skaičiumi.
- Esu patenkinta savo pasirinkimu, tačiau nuo banko į kurį pagal sutartį ateina atlyginimas norėčiau atsakyti , bet deja tai nėra mano pasirinkimas
- Rinkčiausi Swedbank. Stabilus, normaliai veikiantis bankas.
- Turbūt Šiaulių banką arba išvis kokį Revolut, nes pvz. iš SEB kokio banko tai pastoviai žiniasklaidoje rašoma, jog stringa sistema ir pan.
- -
- Rinkčiausi SEB banką, nes tai yra didžisiausias bankas Lietuvoje
Ar banko įvaizdis turi įtakos renkantis banką?
Kaip suprantate bendrą įvaizdžio sampratą?
- Patikimumas, savęs pateikimas.
- Reklama, paslaugų komunikavimas ir pan.
- Daug klientu, jauki atmosfera banke
- Banko ženlas daro didelę įtaką.
- Banko veikla, klientų aptarnavimo kokybė, teikiamos paslaugos
- Požiūris į klientą, reklama (t.y savęs pateikimas), pasiekiamumas ir t.t.
- Tai yra banko reputacija, populiarumas, paslaugos ir jų kokybė.
- Klientų nuomonė apie patį banko įvaizdį ir teikiamas paslaugas.
- Bendras žmonių pasitenkinimas, banko priemimo punktai ( kiek jų yra, kaip elgėsi darbuotojai ir t.t) Dar ypač svarbus dalykas yra banko interneto puslapis, nes jis turėtų būti tvarkingai ir kokybiškai padarytas, kad nebūtų sunku suprasti kaip atlikti reikiamą veiksmą
- Banko pastato fasado įvaizdis. Teikiamos paslaugos , jų gausa ir kokybė.
Kokie veiksniai turi įtakos banko įvaizdžio formavimui
Kitas variantas
- Interneto tinklalapis
- socialine atsakomybe, skandalai
- Komunikacija
Kokias komunikacijos priemones, kurias naudoja Šiaulių bankas, pastebite ar matote dažniausiai:
Kitas variantas
- Nei karto nepastebėjau
- nepastebiu
- nematau
- Nematau jų reklamos
- Neatkreipiau dėmesio
- Visi atsakymai
- Nepastebiu jokių
Kokiomis AB Šiaulių bankas paslaugomis naudojatės:
Kitas variantas
- money gram
- Turiu sąskaitą banke į kurią pervedu atlyginimą.
Įvertinkite AB „Šiaulių bankas“ veiksnius, kurie turi įtakos banko įvaizdžio formavimui
Kokias asociacijas Jums sukelia AB "Šiaulių Bankas" ženklas
Kitas variantas
- jokių
- lietuviškas
- Jokios
- neįsivaizduoju
- Jokių nesukelia
- Nesukelia jokių
- -
- Jokio
Įvertinkite naują AB "Šiaulių Bankas" įvaizdį
Kas AB "Šiaulių Bankas" reklamoje labiausiai pritraukia dėmesį?
Kitas variantas
- niekas
- nematau ju reklamu
- Neturiu nuomonės
- nemačiau reklamos
- Nemačiau
- -
- Nemėgstu reklamų išvis. Jokių!
- niekas
- Nežinau
- Nežinau jų reklamos
Formuojant Jūsų nuomonę apie organizaciją, labiausiai prisideda:
Kitas variantas
- Nuomone formuojasi iš įvairių šaltinių
- Kolegos (kadangi dirbu finansų sferoje)
- Kitu rekomendacijos
- Niekas nepadeda.
- Visi