AB SEB banko įvaizdžio tyrimas

Tyrimo tikslas – ištirti AB SEB banko klientų išskiriamas svarbiausias organizacijos įvaizdžio formavimo dedamąsias dalis.
Rezultatai yra viešai prieinami

Ar turite įsipareigojimų AB SEB banke?

Ar laikote savo asmenines lėšas/santaupas AB SEB banke esančiose sąskaitose?

Renkantis finansines paslaugas teikiančią instituciją, kokią įtaką daro:

labai didelędidelęmažąlabai mažąnedaro jokios įtakosnežinau
organizacijos misija ir vizija
organizacijos istorija ir kultūra
organizacijos struktūra
siūlomų produktų gausa ir įvairovė
konkurencinis pranašumas pries kitas analogiškas paslaugas teikiančias organizacijas
teikiamų paslaugų/produktų kaina
aptarnavimo kokybė
darbuotojų kvalifikacija
sprendimų priėmimo greitis
aptarnaujančių darbuotojų išvaizda
vykdomos socialinės akcijos
reklaminių kampanijų gausa
organizacijos finansinis stabilumas
organizacijos vertybės ir įvaizdis
komunikavimas su vartotojais
aplinkosauga
techninis pažangumas
duomenų konfidencialumo užtikrinimas

ar paslaugų vartojimo metu jums turi įtakos AB SEB banko fizinė aplinka (interjeras, eksterjeras)?

Kaip vertinate AB SEB banko fizinę aplinką?

Ar jums patogus AB SEB banko pasiekiamumas?

Ar pastebite AB SEB banko reklamą?

Kur dažniausiai pastebite AB SEB banko reklamą?

Ar reklamos metu pateikiama pakankamai informacijos apie AB SEB banko teikiamas paslaugas?

Ar jums turėjo kokios nors įtakos 2008 m. sausio mėnesį įvykęs AB SEB Vilniaus banko pavadinimo pakeitimas į AB SEB banką?

Ar pasikeitė jūsų pasitikėjimas AB SEB banku po pavadinimo pakeitimo iš AB SEB Vilniaus bankas į AB SEB bankas (2008 m.)?

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų gyvenamoji vieta: