AB SEB banko įvaizdžio tyrimas

Tyrimo tikslas – ištirti AB SEB banko klientų išskiriamas svarbiausias organizacijos įvaizdžio formavimo dedamąsias dalis.

Ar turite įsipareigojimų AB SEB banke?

Ar laikote savo asmenines lėšas/santaupas AB SEB banke esančiose sąskaitose?

Renkantis finansines paslaugas teikiančią instituciją, kokią įtaką daro:

ar paslaugų vartojimo metu jums turi įtakos AB SEB banko fizinė aplinka (interjeras, eksterjeras)?

Kaip vertinate AB SEB banko fizinę aplinką?

Ar jums patogus AB SEB banko pasiekiamumas?

Ar pastebite AB SEB banko reklamą?

Kur dažniausiai pastebite AB SEB banko reklamą?

Ar reklamos metu pateikiama pakankamai informacijos apie AB SEB banko teikiamas paslaugas?

Ar jums turėjo kokios nors įtakos 2008 m. sausio mėnesį įvykęs AB SEB Vilniaus banko pavadinimo pakeitimas į AB SEB banką?

Ar pasikeitė jūsų pasitikėjimas AB SEB banku po pavadinimo pakeitimo iš AB SEB Vilniaus bankas į AB SEB bankas (2008 m.)?

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų gyvenamoji vieta:

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą