AB „Lietuvos geležinkeliai“ paslaugų kokybė vartotojų požiūriu

Gerbiamas (-a) respondente, esu Vaida Zdanavičiūtė, Mykolo Romerio viešojo valdymo fakulteto studentė. Atlieku apklausą, kuria siekiu ištirti AB „Lietuvos geležinkeliai“ teikiamų keleivių pervežimo paslaugų kokybę vartotojų požiūriu. AB „Lietuvos geležinkeliai“ teikiamų paslaugų kokybė matuojama pagal vertinimo modelį SERWQUAL (suvokta paslaugų kokybė). Modelio metodikos esmė – skirtumas tarp laukiamos ir patirtos kokybės. Prisiminkite savo kelionę AB „Lietuvos geležinkeliai“ traukiniu ir pirmojoje dalyje įvertinkite laukiamą kokybę (kokie buvo jūsų lūkesčiai prieš kelionę, kokį kokybės lygį tikėjotės patirti), o antrojoje dalyje įvertinkite patirtą kokybės lygį po kelionės. Apklausos rezultatai bus susisteminti ir panaudoti magistro baigiamajame darbe. Anketos atsakymai yra konfidencialūs.

Anketa neaktyvi
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketą