1. Laukiamas kokybės lygmuo. Aptarnavimo kokybės dimensijos ir savybės. Kiekvienoje eilutėje pasirinkite Jums tinkamą variantą.
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
Gerbiamas Respondente,
Kviečiame Jus sudalyvauti apklausoje, kurios pagrindinis tikslas – įvertinti AB „Audimas“ aptarnavimo kokybę.
Šis tyrimas yra atliekamas Vilniaus Universiteto Šiaulių Akademijos studentės Evelinos Pranskūnaitės. Tyrimo rezultatai bus apibendrinti ir panaudoti rašant baigiamąjį darbą „AB „Audimas“ aptarnavimo kokybės vertinimas“.
Šio tyrimo rezultatų anonimiškumas yra garantuojamas. Prašome atsakyti į žemiau pateiktus klausimus pasirinkus vieną (ar kelis, jei nurodyta) iš galimų atsakymų ir pažymėti X ar įrašyti savo atsakymą.
Pirma įvertinti reikia laukiamos kokybės lygmenį, paskui – patirtos.