AB "Anyksciu vynas" remimo priemoniu pastebimumo tyrimas

sios apklausos tikslas nustatyti ar vartotojai pastebi AB "Anyksciu vynas" remimo priemones ir kokia jos daro itaka vartotoju apsisprendimui pirkti. dekoju uz atsakymus. kad suprastumet apie ka yra anketa tai trumpai susipazinti su bendrove ir jos gaminama produkcija galite uzsuke i internetini puslapi http://www.anvynas.lt/

1. Ar reklama bei kitos skatinimo priemonės daro įtaką Jūsų pirkimo sprendimui?

2. Kokia efektyviausia skatinimo pirkti produktus priemonė prekybos centruose?(galimi 2 variantai)

3. Jūsų nuomone, ar reikalinga alkoholio reklama?

4.Kokia alkoholinių gėrimų reklama labiausiai patraukia Jūsų dėmesį?(galimi ne daugiau 2 ats.)

5. Ar dažnai, pamatę reklamą, susigundote įsigyti reklamuojamą prekę?

6. Ar esate pastebėję priemones, skatinančias įsigyti AB „Anykščių vynas“ produkciją?

7. Kokias AB „Anykščių vynas“ produkcijos skatinimo priemones esate pastebėję?

8. Ar šios priemones paskatino jus įsigyti AB „Anykščių vynas“ produkciją?

Jei atsakėte neigiamai, tai parašykite kodėl nepaskatino ir kokius pokyčius siūlytumėte įgyvendinti?

    9. Ar užtenka priemonių, kurios skatintų įsigyti AB „Anykščių vynas produkciją?

    10. Ar esate matę AB „Anykščių vynas“ gėrimų reklamas?

    11.Kur esate pastebėję AB „Anykščių vynas“ produkcijos reklamas?

    12. Kas šioje įmonės produkcijos reklamoje patraukė Jūsų dėmesį?

    13. Ar matyta reklama paskatino įsigyti AB „Anykščių vynas“ alkoholinius gėrimus?

    14. Kokių iš šių gėrimų reklamas esate matę?

    15. Kokių reklamos priemonių bendrovė galėtų naudoti daugiau?

    16. Kokias žinote AB „Anykščių vynas“ naudojamas ryšių su visuomene priemones?

    17. Ar užtenka priemonių, kuriomis bendrovė skleidžia informaciją apie savo veiklą?

    18. Kokia Jūsų bendra nuomonė apie AB „Anykščių vynas“?

    19. Jūsų lytis

    20. Jūsų amžius

    21. Jūsų vidutinės mėnesio pajamos

    Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą