AB "Anyksciu vynas" remimo priemoniu pastebimumo tyrimas
sios apklausos tikslas
nustatyti ar vartotojai
pastebi AB "Anyksciu vynas"
remimo priemones ir kokia
jos daro itaka vartotoju
apsisprendimui pirkti.
dekoju uz atsakymus. kad
suprastumet apie ka yra
anketa tai trumpai
susipazinti su bendrove ir
jos gaminama produkcija
galite uzsuke i internetini
puslapi
http://www.anvynas.lt/
1. Ar reklama bei kitos skatinimo priemonės daro įtaką Jūsų pirkimo sprendimui?
2. Kokia efektyviausia skatinimo pirkti produktus priemonė prekybos centruose?(galimi 2 variantai)
3. Jūsų nuomone, ar reikalinga alkoholio reklama?
4.Kokia alkoholinių gėrimų reklama labiausiai patraukia Jūsų dėmesį?(galimi ne daugiau 2 ats.)
5. Ar dažnai, pamatę reklamą, susigundote įsigyti reklamuojamą prekę?
6. Ar esate pastebėję priemones, skatinančias įsigyti AB „Anykščių vynas“ produkciją?
7. Kokias AB „Anykščių vynas“ produkcijos skatinimo priemones esate pastebėję?
8. Ar šios priemones paskatino jus įsigyti AB „Anykščių vynas“ produkciją?
Jei atsakėte neigiamai, tai parašykite kodėl nepaskatino ir kokius pokyčius siūlytumėte įgyvendinti?
- manau, kad reiketu plesti marketinga
- as vyno nemegstu todel man jokio skirtumo:)
- Beveik neperku alkoholinių gėrimų :). Siūlyčiau gerinti produkto kokybę...