3-4 metų vaikų bendravimo ir bendradarbiavimo gebėjimų ugdymas kasdienėje grupės rutinoje

   Gerbiami pedagogai, esu Marijampolės kolegijos vaikystės pedagogikos nuolatinių studijų 3 kurso studentė. Šiuo metu rašau baigiamąjį darbą tema „3-4 metų vaikų bendravimo ir bendradarbiavimo gebėjimų ugdymas kasdienėje grupės rutinoje“. Siekdama išanalizuoti pasirinktą temą, atlieku Vilkaviškio r. Kazimiero Baršausko mokykloje- daugiafunkciame centre, pedagogų dirbančių su 3-4 metų vaikais anketinę apklausą. Maloniai kviečiu dalyvauti šioje anketinėje apklausoje, kurios tikslas- atskleisti pedagogų požiūrį į 3-4 metų vaikų bendravimo ir bendradarbiavimo gebėjimų ugdymą kasdienėje grupės rutinoje minėtoje įstaigoje. Apklausa yra anoniminė. Gauti duomenys bus panaudoti baigiamajame darbe. Anketoje nėra teisingų ar neteisingų atsakymų. Pasirinkite tą, kuris atspindi Jūsų nuomonę. SVARBU, kad atsakytumėte į VISUS klausimus. Būsiu dėkinga, jei į klausimus atsakinėsite nuoširdžiai ir remsitės tik savo asmenine nuomone bei patirtimi. Kilus klausimams galite su manimi susisiekti el. paštu: [email protected]

Anketos trukmė 2-3 min.

Iš anksto dėkoju už dalyvavimą tyrime bei Jūsų skirtą laiką !

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar, Jūsų nuomone, svarbu ugdyti ikimokyklinio amžiaus vaikų bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius? Pagrįskite savo nuomonę argumentais

Kokius, Jūsų nuomone, bendravimo ir bendradarbiavimo gebėjimus svarbu ugdyti dirbant su 3-4 metų vaikais?

Kokie, Jūsų manymu, metodai geriausiai ugdo vaikų bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius?

Kaip manote, kokių kasdienių veiklų metu ugdomi vaikų bendravimo ir bendradarbiavimo gebėjimai?

Kaip dažnai atsižvelgiate į bendravimo ir bendradarbiavimo gebėjimų ugdymą kasdienių grupės veiklų metu?

Kaip, Jūsų nuomone, ugdomosios priemonės bei žaislai, lavina vaikų bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius? Pagrįskite savo nuomonę argumentais

Kaip, Jūsų nuomone, socialiniai žaidimai ugdo vaikų bendravimo ir bendradarbiavimo gebėjimus? Pagrįskite savo nuomonę argumentais

Kokius socialinius žaidimus naudojate (taikote) ugdydami 3-4 metų vaikų bendravimo ir bendradarbiavimo gebėjimus?

Ar dažnai organizuojate vaikų darbą grupelėmis? Pagrįskite, pakomentuokite, kodėl dažnai ar nedažnai

Su kokiais iššūkiais susiduriate ugdydami vaikų bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius

Jūsų amžius

Jūsų kvalifikacija:

Jūsų pedagoginio darbo stažas: