2020 m. ŠJGC mokytojų informacinių technologijų naudojimo tobulintinos sritys.
Kviečiame dalyvauti anoniminėje apklausoje siekiant išsiaiškinti mokytojų informacinių technologijų naudojimo tobulintinas sritis.
Anketa neprieinama
Įvertinkite savo žinių lygį dešimties balų sistemoje dirbant su Word programa:
Įvertinkite savo žinių lygį dešimties balų sistemoje dirbant su Exel programa:
Įvertinkite savo žinių lygį dešimties balų sistemoje dirbant su Power Point programa:
Pažymėkite kuriuos veiksmus gebate atlikti dirbdami Zoom platformoje:
Ar norėtumėte dirbti su MF Teams platforma (užsiėmimuose su vaikais)?
Kodėl?
- Pakanka ZOOM
- Zoom platformoje pakanka pilnai atlikti nuotolines pamokas, teams šiek tiek sudėtingesnė programa, o nauda tokia pati kaip zoom.
- Pilnai užtenka Zoom platformos
- Šiuo metu bendravimui pakanka Zoom.
- Perduoti dėstomąją medžiagą puikiai pakanka naudojant kitas nuotolinio mokymo platformas.
- Todėl kad su dalimi vaikų dirbu per Zoomą, su kita dalimi per Teamsus. Skirtumas tik tas, kad vaikai turi skirtingas programų galimybes prisijungti ir sujungti į vieną neišeina.
- Programa suteikia daugiau galimybių.
Pažymėkite kokiais socialiniais tinklais ir programėlėmis naudojatės?
Pažymėkite kokiomis priemonėmis bendraujate su ugdytiniais
Nurodykite kokių žinių ir įgūdžių norėtumėte įgyti naudojantis IKT (konkreti tema(os)), kurios padėtų dirbant su vaikais
- Noriu įgyti žinių ir įgūdžių dirbant su Power point programa.
- Kokybiškų video medžegų demonstravimu prisijungimo, su ugdytiniais, metu.
- Kaip sėkmingai nuotoliniu būdu dirbti su Kahoot.
- Kaip vaikams glaustai pateikti naudojimosi instrukciją programėle. Dalis vaikų, be tėvų nesugeba įjungti programėlių.
- Filmų kūrimas, skaimeniniai mokinių sąrašai, elektroniai testai.