18-65 metų Kauno gyventojų mitybos įpročiai ir širdies ir kraujagyslių sistemos ligos.

Širdies ir kraujagyslių sistemos (ŠKS) ligos yra dažniausia mirtingumo priežastis pasaulyje. Pasak Pasaulinės Sveikatos Organizacijos (2017)  širdies ir kraujagyslių sistemos ligos atsakingos už 31 proc. visų mirčių pasaulyje, iš jų 85 proc. yra miokardo infaktas (širdies smūgis) ir insultas. Didžioji dauguma šių ligų yra sukeltos netaisyklingos gyvensenos (fizinio aktyvumo stoka, nesveika mityba, žalingi įpročiai, stresas), o sveika gyvensena gali padėti išvengti net iki 80 proc. visų akstyvosios mirties atveju dėl insulto ir infarkto. Ši apklausa skirta išsiaiškinti kaip maitinasi ir kokiomis širdies ir kraujagyslių ligomis serga suaugę Kauno miesto gyventojai. Anketa yra anoniminė, apibendrinti jos duomenys bus naudojami Viktorijos Grigaitės baigiamąjame magistro darbe.
Jeigu turite klausimų apie anketą, mitybą arba gyvensenos įpročius, rašykite viktorija.grig@gmail.com

Pic
7. Jeigu gavote patarimų mitybos klausimais kokie jie buvo?
Nevalgyti miltų baltų, negerti pieno, ir išrašė papildų
Kaip priaugt masės
Kaip derinti produktus
Nevalgyti kokoso ir palmiu aliejaus
Valgyti daugiau darzoviu
Kaip derinti produktus
Ka valgyti, kad numesti svorio
Ko atsisakyti (rūkytų, keptų ir pan. gaminių)
Valgyti reguliariai, vartoti mėsą, raugintas daržoves, atsisakyti saldumynų
dėl refliukso
negavau
Negavau
Ne
Buvau gavęs tik dėl diabeto
-
Sumažint riebalų ir cukraus kiekiį
Kadangi nevalgau mėsos, tai valgyti daugiau produktų, kurie turi savyje geležies (pvz.: riešutai)
Pvz.: riboti maisto kiekį, valgyti tam tikrais intervalais, mažinti angliavandenių kiekį
Valgyti daugiau žalios spalvos maisto
Iš Kvieskite daktarą laidos
Neprisimenu
Mažiau saldumynų, cukraus kiekis kraujyje ties riba
Niekados neklausiau patarimų
Atsisakyti bulvinių patiekalų, saldumynų, cukrų keisti fruktoze
Maisto kiekis, produktai
Kaip subalansuot angliavandenių kiekį
Maziau riebaus maisto
Sudaryta speciali dieta, nevalgyt aštraus, kepto maisto, nevalgyt braškiu, bananu, negert gazuotu gėrimu, šampano.
Draugė amzinai pataria,kaip ji sveikai maitinasi ir aš turėčiau.
Valgyti daug geležies turinčių produktų, pasirūpinti kad į mitybą būtų įtraukti ir c vitamino turintys produktai
-
Valgyti daržoves
Kaip reikia maitintis, norint priaugti raumeninės masės
Nebūti vegetare, be jokio konkretau paaiškinimo kodėl...