1-2 klasių mokinių mokymosi motyvacijos ugdymas

Kaip skatinate pamokų metu mokinių motyvaciją?

  1. Akcentuoju, kas mokiniui pavyko, stengiuosi, kad kiekvienam pavyktų pasiekti mokymosi sėkmę.
  2. Žodžiu, gestu, šypsena ir t.t.
  3. Gaudome - renkame žvaigždutes. Turime motyvacines lenteles, nuo kurių nukrinta žvaigždė neatlikus darbo. Išlaikius visas savaitės žvaigždes, gaunamas paskatinimo prizas.
  4. Iprastai.
  5. Pagyrimu.
  6. Pagyrimais
  7. Pagyrimais, lipdukų kalendoriaus pildymu.
  8. Jei gerai dirbs pamokoje, nebus namų darbų.
  9. Pagyrimais
  10. Sudominant būsima veikla, žaidimais, pagyrimu.
  11. Žodžiu pasakau. Parašau komentarą, kai taisau darbus. Lipdukais. Štampukais.
  12. Pee classdojo programėlė
  13. Įvairiais metodais, gyvenimo pavyzdžiais.
  14. Papildomi kaupiamieji taškai. Galimybė rinktis skirtingas užduotis.
  15. Keičiant užduotis, įtraukiant vaikus, vaizdinės priemonės.
  16. Viešas mokinio gyrimas, skatinimas tobulėti, nenusiminti jei nepavyko.
  17. Pagyrimu.
  18. Pagiriamuoju žodžiu.
  19. Taškų kaupimais
  20. Pagyrimai, motyvacija, sudominimas
  21. Skiriant įvairaus sudėtingumo užduotis.
  22. Įvairiais lipdukais
  23. Jeigu gerai dirbs pamokoje, nebus namų darbų.
  24. Įvariais,konkursais
  25. Pagirimu
  26. Apdovanojimais, pagyrimu.
  27. Visada pagirius, pastebiu, jų tinkamą elgesį, parašau pagirimą.
  28. Pagyrimu į Tamo dienyną, pažymiu, geru žodžiu.
  29. Prizais
  30. Žaidimo budu.
  31. .
  32. Žodiniais pagyrimais
  33. -
  34. Pagyrimas, lipdukais
  35. Jeigu atliks pavestą užduotį, skirsim laiko maloniam žaidimui.
  36. Pagyrimais kai padaro nie mažiausią pažangą
  37. Ne3,14su proto, nesikabinėju, nepamokslauju, o geranoriškai padedu
  38. Pagyrimas, padėka, lipdukai
  39. Duodu užduotis pagal mokinių gebėjimus. Vertinu už tai ką padarė.
  40. Įvairiais antspaudukais.
  41. Įdomiai dėstomas pamokų turinys, kūrybinės užduotys, testai, kontroliniai darbai
  42. Stengiuosi padaryti pamokas įdomias ir įtraukiančias. Naudoju įvairius metodus, pavyzdžiui, interaktyvius uždavinius, grupinius darbus taip pat svarbu palaikyti teigiamą ir remiančią aplinką, kad mokiniai jaustųsi saugūs ir motyvuoti.
  43. Pagyrimu.