„Žygio batų“ parduotuvių pozicionavimo strategija

Mielas kliente, Klaipėdos valstybinės kolegijos trečio kurso studentė Sandra Kargajevaitė atlieka apklausą apie „Žygio batų“ parduotuvių pozicionavimo strategiją. Labai prašau atsakyti į anketoje pateiktus klausimus. Jūsų atsakymai padės išsiaiškinti ir įvertinti pagrindinius „Žygio batų“ parduotuvių vardo stiprinimo aspektus vartotojų akyse. Apklausa yra ANONIMINĖ: nei vardo, nei pavardės žymėti nereikia.
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Įvertinkite „Žygio batų“ pavadinimą ✪

2. Su kuo Jums asocijuojasi "Žygio batų“ parduotuvės (galimi du atsakymo variantai) ✪

3. Kokie faktoriai turi įtakos Jūsų apsisprendimui pirkti „Žygio batuose“ (galimi du atsakymo variantai) ✪

4. Įvertinkite „Žygio batai“ parduotuvių aptarnavimo kokybę ✪

5. Pažymėkite, koks avalynės stilius Jus labiausiai domina (galimi du atsakymo variantai) ✪

6. Įvertinkite avalynės išdėstymą parduotuvėse „Žygio batai“ ✪

7. Kokiose masinės informacijos priemonėse pastebite “Žygio batų” avalynės reklamą? (galimi du atsakymo variantai) ✪

8. Ar Jums žinoma nuolaidų sistema parduotuvėse „Žygio batai“? ✪

9. Įvertinkite „Žygio batų“ produkcijos kainas ✪

10. Palyginkite „Žygio batų“ produkcijos kainas su konkurentais ✪

11. Pažymėkite, kokiose srityse „Žygio batai“ turėtų ieškoti efektyvesnių sprendimų (galimi du atsakymo variantai) ✪

12. Jūsų lytis ✪

13. Jūsų amžius ✪

13. Socialinis statusas ✪

14. Jūsų mėnesinis darbo užmokestis („į rankas“) ✪