„Žygio batų“ parduotuvių pozicionavimo strategija

Mielas kliente, Klaipėdos valstybinės kolegijos trečio kurso studentė Sandra Kargajevaitė atlieka apklausą apie „Žygio batų“ parduotuvių pozicionavimo strategiją. Labai prašau atsakyti į anketoje pateiktus klausimus. Jūsų atsakymai padės išsiaiškinti ir įvertinti pagrindinius „Žygio batų“ parduotuvių vardo stiprinimo aspektus vartotojų akyse. Apklausa yra ANONIMINĖ: nei vardo, nei pavardės žymėti nereikia.

1. Įvertinkite „Žygio batų“ pavadinimą

2. Su kuo Jums asocijuojasi "Žygio batų“ parduotuvės (galimi du atsakymo variantai)

3. Kokie faktoriai turi įtakos Jūsų apsisprendimui pirkti „Žygio batuose“ (galimi du atsakymo variantai)

4. Įvertinkite „Žygio batai“ parduotuvių aptarnavimo kokybę

5. Pažymėkite, koks avalynės stilius Jus labiausiai domina (galimi du atsakymo variantai)

6. Įvertinkite avalynės išdėstymą parduotuvėse „Žygio batai“

7. Kokiose masinės informacijos priemonėse pastebite “Žygio batų” avalynės reklamą? (galimi du atsakymo variantai)

8. Ar Jums žinoma nuolaidų sistema parduotuvėse „Žygio batai“?

9. Įvertinkite „Žygio batų“ produkcijos kainas

10. Palyginkite „Žygio batų“ produkcijos kainas su konkurentais

11. Pažymėkite, kokiose srityse „Žygio batai“ turėtų ieškoti efektyvesnių sprendimų (galimi du atsakymo variantai)

12. Jūsų lytis

13. Jūsų amžius

13. Socialinis statusas

14. Jūsų mėnesinis darbo užmokestis („į rankas“)

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą