„VIENO LANGELIO“ PRINCIPO ĮGYVENDINIMAS KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖJE

Gerb. respondente,

Kviečiu Jus išreikšti savo nuomonę apie „vieno langelio“ principo įgyvendinimą Kauno rajono savivaldybėje. Anketinės apklausos metu gauti duomenys bus naudojami rengiant baigiamąjį darbą, kurio tema „Vieno langelio“ principo įgyvendinimas Kauno rajono savivaldybėje“.

Anketa yra anoniminė, ją pildydami Jūs neturite pateikti savo asmeninės informacijos (vardas, pavardė).

Anketos pildymo instrukcija. Išreikškite savo nuomonę pažymėdami Jums tinkantį ir/ar tinkančius atsakymų variantus prie kiekvieno pateikto klausimo, pažymėdami savo sutikimą/ nesutikimą su pateiktais teiginiais. Anketos pildymo trukmė 5-7 min.

Dėkoju už Jūsų skirtą laiką!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar gyvenate/ esate registruotas Kauno rajono savivaldybėje?

Jei negyvenate ir nesate registruotas Kauno rajono savivaldybėje, toliau tyrime dalyvauti negalite


Ar savanoriškai sutinkate dalyvauti tyrime?

1. Kiek kartų per pastaruosius dvejus metus kreipėtės į Kauno rajono savivaldybę su prašymu, skundu? Pasirinkite vieną Jums tinkamiausią atsakymo variantą

2. Kokių būdu kreipėtės į Kauno rajono savivaldybę? Galite pasirinkti kelis Jums tinkamiausius atsakymo variantus

Jei į savivaldybę kreipėtės naudodamiesi elektroniniais būdais, pereikite prie 4 klausimo.


3. Dėl kokių priežasčių nesinaudojate elektroninių valdžios vartų portalu? Pasirinkite vieną Jums tinkamiausią atsakymo variantą

4. Kokios buvo Jūsų kreipimosi į Kauno rajono savivaldybę priežastys? Galite pasirinkti kelis Jums tinkamiausius atsakymo variantus

5. Kaip vertinate paslaugų prieinamumą Kauno rajono savivaldybės gyventojų aptarnavimo ir dokumentų valdymo skyriuje? Savo atsakymą pažymėkite skalėje nuo 1 iki 10, kur 1 – labai prastai, 10 - puikiai

6. Kaip vertinate Kauno rajono savivaldybės teikiamų elektroninių paslaugų gyventojams prieinamumą? Savo atsakymą pažymėkite skalėje nuo 1 iki 10, kur 1 – labai prastai, 10 - puikiai

7. Prisiminę paskutinę savo patirtį su Kauno rajono savivaldybės administracijos darbuotoju, įvertinkite pateiktus teiginius. Savo atsakymą pažymėkite kiekvienoje eilutėje

Visiškai nesutinkuNesutinku Nei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
1. Asmenų aptarnavimą „vieno langelio“ principu vertinu teigiamai
2. Man buvo suteikta išsami informacija apie prašymo, skundo nagrinėjimo eigą ir terminą
3. Gautas atsakymas buvo aiškus ir išsamus (nereikėjo papildomai kreiptis dėl to paties klausimo)
4. Mane aptarnavę asmenys buvo dėmesingi ir paslaugūs (pagarba žmogui)
5. Reikalingas darbuotojas buvo pasiekiamas mano kreipimosi metu (atvykus į vietą, telefonu, el. paštu)
6. Suteiktos paslaugos atitiko mano poreikius ir lūkesčius
7. Mane aptarnavęs/-ę darbuotojas/-ai atsakė į visus mano klausimus
8. Buvau aptarnautas/-a operatyviai
9. Mane aptarnavęs/-ę darbuotojas/-ai buvo savo srities profesionalai
10. Man kilusios problemos buvo išspręstos greičiau nei tikėjausi

8. Įvertinkite teiginius apie „vieno langelio“ principo įgyvendinimą Kauno rajono savivaldybėje. Savo atsakymą pažymėkite kiekvienoje eilutėje

Visiškai nesutinkuNesutinku Nei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
1. Man sunku surasti informaciją apie reikiamas paslaugas savivaldybės internetinėje svetainėje
2. Internetinėje svetainėje teikiama informacija yra ribota
3. Informacinėse lentose nėra pateikta informacijos apie „vieno langelio“ principą
4. Atvykęs/-usi į savivaldybę iš darbuotojų sulaukiau per mažai informacijos
5. Ne visos reikalingos paslaugos yra pasiekiamos elektroninėje erdvėje
6. Mano pateiktas prašymas/ skundas buvo „pradingęs“
7. Mano prašymo/ skundo nagrinėjimas užtruko labai ilgai
8. Turėjau surinkti ir pateikti visus reikiamus dokumentus darbuotojui
9. Neužsiregistravus iš anksto tą pačią dieną neįmanoma gauti reikiamų paslaugų
10. Darbuotojai negalėjo atsakyti į mano pateikiamus klausimus
11. Reikiamą informaciją gavau nemokamai
12. Savivaldybėje yra paruošti visų paslaugų aprašymai
13. Paslaugos teikiamos pagal paslaugų aprašymus
14. Prieiga prie registrų ir duomenų bazių yra pakankama

9. Kai Kauno rajono savivaldybėje 2018 m. buvo įdiegtas „vieno langelio“ principas, kokius pasikeitimus fizinėje gyventojų aptarnavimo vietoje pastebėjote? Galite pasirinkti kelis Jums tinkamiausius atsakymo variantus

10. Kaip manote, koks yra pagrindinis klientų aptarnavimo „vieno langelio“ principu privalumas? Pasirinkite vieną Jums tinkamiausią atsakymo variantą

11. Kaip manote, ar reikalingas paslaugų kokybės gerinimas jas teikiant „vieno langelio“ principu? Pasirinkite vieną Jums tinkamiausią atsakymo variantą

12. Kaip manote, kokiose srityse turi būti tobulinamas viešųjų paslaugų teikimas „vieno langelio“ principu Kauno rajono savivaldybėje? Galite pasirinkti kelis Jums tinkamiausius atsakymo variantus

13. Bendrai, kaip manote, ar pagerėjo gyventojų aptarnavimas Kauno rajono savivaldybėje įdiegus „vieno langelio“ principą? Pasirinkite vieną Jums tinkamiausią atsakymo variantą

14. Jūsų lytis:

15. Jūsų amžius:

16. Jūsų išsilavinimas:

17. Kauno rajono savivaldybėje Jūs gyvenate/esate registruoti: