"Teltonika Telematics" klientų aptarnavimo infrastruktūra Europos šalyse.

Ši apklausa siekia įvertinti "Teltonika Telematics" darbuotojų nuomonę ir įžvalgas dėl ofisų ir klientų pagalbos centrų steigimo Europoje. Atsakymai padės geriau suprasti vidinius įmonės poreikius ir galimybes, susijusias su klientų aptarnavimo kokybe ir paslaugų prieinamumu šiame regione. Jūsų dalyvavimas yra labai svarbus, siekiant pagerinti "Teltonika Telematics" teikiamas paslaugas ir užtikrinti, kad būtų efektyviau aptarnaujamas augantis klientų skaičius Europoje. Prašome atsakyti į klausimus nuoširdžiai ir išsamiai, nes jūsų atsakymai padės formuoti ateities strategiją.


Jūsų lytis?

Jūsų amžius?

Kiek laiko dirbate "Teltonika Telematics"?

Kaip vertinate dabartinę "Teltonika Telematics" klientų aptarnavimo kokybę Europoje?

Kaip dažnai girdite klientų iš Europos nusiskundimus dėl aptarnavimo kokybės ar paslaugų prieinamumo?

Ar manote, kad ofisų ir klientų pagalbos centrų steigimas Europoje pagerintų klientų aptarnavimo kokybę?

Kokias pagrindines problemas matote dabartinėje klientų aptarnavimo sistemoje Europoje? (galite pasirinkti kelis variantus)

Kokius privalumus, jūsų nuomone, suteiktų vietinių ofisų ir klientų pagalbos centrų steigimas Europoje? (galite pasirinkti kelis variantus)

Kokias galimas problemas ar iššūkius matote, jei būtų steigiami nauji ofisai ir klientų pagalbos centrai Europoje? (galite pasirinkti kelis variantus)

Kuriose Europos šalyse, jūsų nuomone, būtų svarbiausia atidaryti "Teltonika Telematics" ofisus ir klientų pagalbos centrus? (galite pasirinkti kelis variantus)

Kaip vertinate savo darbo efektyvumą ir patogumą, jei jūsų komanda turėtų vietinius ofisus ir klientų pagalbos centrus Europoje?

Kokias papildomas priemones ar resursus, jūsų nuomone, reikėtų skirti, norint sėkmingai įgyvendinti ofisų ir klientų pagalbos centrų steigimą Europoje? (galite pasirinkti kelis variantus)

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą