"Rekomendacinių agentų" naudojimo rinkodaroje įtaka apsipirkimo pasitenkinimui.

Brangūs Klaipėdos gyventojai,

 

Prašau prisidėti apklausoje susijusioje su klientų pasitenkinimu rekomendacinių agentų sugeneruotais asmeninias pasiūlymais versluose. Rekomendacinis agentas tai dirbtinio intelekto algoritmas, kuris atsižvelgiant į jūsų arba žmonių panašių į jus veiksmus internete, sugeba generuoti pasiūlymą kuris viliotų ir laimėtų būtent jūsų dėmesį. Dalyvavimas šioje apklausoje yra nebūtinas.  Jūs neturite jokių įsipareigojimų verčiančių dalyvauti šioje apklausoje ir jeigu vis dėl to nuspręsite dalyvauti- galite sustoti bet kuriuo metu. Nusprendus nedalyvauti ar dalyvaujant nusprendus sustoti ir nebetęsti, jokių pasekmių nebus.

 

Jeigu nuspręsite dalyvauti - būsite paprašyti užpildyti trumpą klausimyną, kuris užtruks ne daugiau kaip 5 - 10 minučių.

 

Informacija kurią atskleisite tyrimo metu išliks konfidenciali ir anonimiška. Tyrimo rezultatai bus panaudoti tik apibendrinta forma bakalauro darbe ir jokia identifikuojanti informacija nebus išleista. Norint dar labiau sustiprinti anonimiškumo faktorių tyrime, prašau nerašyti savo vardo ar kitos identifikuojančios informacijos klausimyne. Informacija, kuria pasidalinsite šio tyrimo metu nebus naudojama niekur kitur apart šio tyrimo tikslams. Visa surinkta informacija bus sunaikinta iki 2019.12.30.

 

Dalyvavimas šiame tyrime nekelia jokios rizikos jums.

 

Dalyvavimas šiame tyrime jums nieko nekainuoja.

 

Šis tyrimas yra atliekamas  Luko Čeremio, kaip ketvirto kurso baigiamojo darbo dalis. Baigiamojo darbo patarėjas yra profesorius Femi Odebiyi. Jeigu turite klausimų susijusių su šiuo tyrimu, prašau susisiekti su Luku Čeremiu ([email protected]) arba Femi Odebiyi ([email protected]).

 

Ačiū už jūsų laiką.



 

Lukas Čeremis, Lapkričio 11, 2019




 

Tęsdami jūs sutinkate dalyvauti tyrime.

 

Rekomendacinis agentas - tai rinkodaros įrankis įgalinantis rinkodarininkus naudojant informacines technologijas analizuoti pirkėjų, klientų ar užsakovų pirkimo įpročius ir ketinimus susijusius su pardavimais ar pirkimais. Rekomendaciniai agentai sugeba nuspeti ar kokia nors prekė ar paslauga galėtų patikti klientui ar pirkėjui, atsižvelgiant į jo praeitus pirkimus ar veiksmų istoriją internete. Tam pasiekti, rekomendaciniai agentai naudoja dirbtinį intelektą, duomenų analizavimo algoritmus ir duomenų bazes. Šis rinkodaros įrankis dažnai nereikalauja žmogiško rinkodarininko  įnašo ir gali suformuoti pasiūlymus pats, naudodamasis surinkta informacija.

 

"Rekomendacinių agentų" naudojimo rinkodaroje įtaka apsipirkimo pasitenkinimui.
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Nurodykite savo lytį. ✪

Nurodykite savo išsilavinimą. ✪

Nurodykite savo amžių. ✪

Kaip tiksliai rekomendacinis agentas sugeba nuspeti jūsų susidomėjimą preke atsižvelgiant į jūsų praeitus pirkinius internete? ✪

Kokia tikimybė, kad rekomendacinio agento sugeneruoti pasiūlymai įtakos jūsų pirkimus ateityje? ✪

Koks jūsų požiūris dėl rekomendacinių agentų sugeneruotų pasiūlymų jums? T.y. kaip žiūrite į komercinius pasiūlymus sugeneruotus jums automatiškai atsižvelgiant į jūsų praeitus pirkimus ir veiksmus internete? ✪

Kaip dažnai rekomendacinių agentų pasiūlymai įtakoja jūsų pirkimo sprendimus? ✪

Jūsų manymu, kaip tiksliai personalizuoti pasiūlymai ar produktų ir paslaugų rekomendacijos atspindi jūsų pirkimo įpročius ir pobūdį? ✪

Kaip suasmeninti pasiūlymai ar rekomendacijos įtakoja jūsų pasiryžimą pirkti prekę ar paslaugą? ✪

Kaip komerciniai suasmeninti pasiūlymai ar rekomendacijos įtakoja jūsų pasirinkimą pirkti tą patį produktą ar paslaugą ateityje? ✪

Kokią įtaką turėtų jūsų norui pirkti ar užsakyti paslaugas iš verslo sužinojus, jog verslas naudoja rekomendacinius agentus sugeneruoti suasmenintus pasiūlymus ar rekomendacijas klientams? ✪

Kaip verslo rekomendacinių agentų naudojimo dažnumas įtakoja jūsų norą įsigyti prekę ar paslaugą? ✪

Kaip verslo skaidrumas ar paaiškinimas pateiktų rekomendacijų ar suasmenintų pasiūlymų įtakoja jūsų norą pirkti produktus ar užsakyti paslaugas? ✪

Verslo naudojimasis rekomendaciniais agentais teigiamai įtakoja mano kaip kliento pasitenkinimą apsipirkimu. ✪

Verslo naudojimasis rekomendaciniais agentais kuriant ir pateikiant klientams suasmenintus pasiūlymus ir rekomendacijas teigiamai įtakojama mano kaip kliento pasitenkinimą apsipirkimu. ✪