REKLAMA VAIKAMS: RAIŠKOS BŪDAI, TURINIO KŪRIMO TENDENCIJOS IR POKYČIAI

Gerbiami Respondentai, 

Esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Kūrybinių industrijų fakulteto (KIF) ketvirto kurso studentė Roberta Uktverytė. Savo baigiamajam bakalauro darbui atlieku tyrimą, kuriuo yra siekiama  nustatyti reklamų vaikams pateikimo būdus ir jos poveikį, turinio kūrimo tendencijas ir pokyčius. 

Dalyvavimas šioje apklausoje yra savanoriškas. Jūs neprivalote dalyvauti šioje apklausoje, tačiau jeigu nuspręsite dalyvauti, jūs galite bet kuriuo apklausos metu pasitraukti iš tyrimo. 

Jūsų atsakymai išliks konfidencialūs.  Šios apklausos rezultatai bus nagrinėjami bendrai su kitų dalyvių duomenimis ir jokia, jus kaip asmenį identifikuojanti informacija, nebus naudojama. 

Dalyvavimas šioje apklausoje užtruks apie 7 min. 

 

Iš anksto dėkoju už Jūsų laiką ir atsakymus. 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis: ✪

2. Jūsų amžius: ✪

3. Gyvenamoji vieta:  ✪

4. Išsilavinimas: ✪

5. Ar pastebite reklamas? ✪

6. Ar dirbate reklamos/komunikacijos srityje? ✪

7. Ar turite vaikų?

8. Kuriose vietose reklamą pastebite dažniausiai? ✪

Galimi keli variantai

9. Kokia reklama Jus paveikia labiausiai? ✪

Galimi keli variantai

10. Kaip manote, kodėl taip nutinka?  ✪

Galimi keli variantai

11. Kokios produktų grupės reklamas matote daugiausiai? ✪

Galimi keli variantai

12. Ar pamatyta reklama lemia Jūsų norą įsigyti tam tikrą prekę arba paslaugą? ✪

13. Kokią įtaką Jums daro pasirodanti reklama? ✪

Galimi keli variantai

14. Jūsų nuomone, reklama tai: ✪

15. Ar socialinės reklamos turinyje, skirtame (ir) vaikams, pastebite kokių nors socialinių žinučių arba vertybių formavimo aspekto? ✪

16. Kokį poveikį, Jūsų manymu, reklama daro vaikams?  ✪

Galimi keli variantai

17. Ar reklama formuoja vaikų polinkį į vartotojiškumą? ✪

18. Kuriuose vietose reklamą vaikams pastebite dažniausiai? ✪

Galimi keli variantai

19. Kaip manote, ar vaikai atpažįsta reklaminį turinį? ✪

20. Reklamose naudojamas vaiko įvaizdis dažniausiai: ✪

Galimi keli variantai

21. Kaip manote, ar nuomonės formuotojų reklamose naudojamas jų vaiko atvaizdas atneša finansinį arba turtinį kapitalą mamoms?  ✪

22. Kaip manote, ar tėvai publikuodami vaikų atvaizdą internete pažeidžia teisę į asmens duomenų apsaugą ir interesų privatumą?  ✪

23. Kaip manote, ar kas nors privalo griežtai prižiūrėti reklamos lauką? ✪

24. Jūsų nuomone, ar turi būti baudžiami reklamos gamintojai arba užsakovai, kurie skleidžia tokią informaciją, kuri veikia vaikų psichiką, skatina juos būti vartotojiškais, keičia jų elgiasį, yra žalojanti? ✪

25. Ar teko matyti šią TV reklamą? ✪

26. Kaip manote, kaip ši reklama veikia vaikus?  ✪

Galimi keli variantai

27. Ar šioje reklamoje įžvelgiate vaikams skirtų socialinių žinučių? ✪

28. Jeigu atsakėte TAIP, kokias socialines žinutes pateiktoje reklamoje įžvelgiate?

Galimi keli variantai

29. Kaip manote, ar ši socialinė reklama formuoja tokias vertybes kaip toleranciją negalią turintiems žmonėms?  ✪

29. Kaip manote, ar ši socialinė reklama formuoja tokias vertybes kaip toleranciją negalią turintiems žmonėms?

30. Jūsų nuomone, ši reklama: ✪

Galimi keli variantai
30. Jūsų nuomone, ši reklama:

31. Kaip manote, kaip vaiko įtraukimas į šią reklamą prisideda prie jos paveikumo?  ✪

Galimi keli variantai

32. Kaip manote, ar ši reklama turi būti transliuojama vėlyvu laiku, kai nemato vaikai?  ✪

33. Kuriai respondentų grupei save priskiriate? ✪