„Puošmena“ komunikacija rinkodarai

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Kaip dažnai lankotės „Puošmena“ įmonėje?

2. Kas įtakoja Jūsų pasirinkimą lankytis „Puošmena“ įmonėje? Įvertinkite 5 balų skalėje (1- visiškai nesvarbu, 5- labai svarbu

12345
Geras susisiekimas/patogus privažiavimas
Viliojančios akcijos
Didelis pasiūlymų asortimentas
Pardavėjų profesionalumas/kompetentingumas

3. Kaip vertinate įmonės „Puošmena“ paslaugų kainas?

4. Kur dažniausiai pastebite įmonės reklamos priemones? Įvertinkite 5 balų sistemoje (1-nepastebiu, 5-dažniausiai pastebiu)

12345
Televizija
Spauda
Radijas
Internetas
Lauko reklama

5. Kaip Jūs vertinate įmonės „Puošmena“ reklamą? (1- neoriginali, 5- labai originali)

12345
Originali
Suprantama
Įsimintina
Pastebima

6. Į kokias „Puošmena“ įmonės pardavimo skatinimo priemones Jūs labiausiai reaguojate? Įvertinkite 5balų skalėje (1- neskatina, 5- labai skatina)

12345
Akcijos
Lojalumo kortelės
Nuolaidos
Išpardavimai
Priedai mažesne kaina

7. Iš kur dažniausiai sužinote apie pardavimo skatinimo priemones vykdomas „Puošmena“?

8. Ar domintų galimybė gauti informaciją apie atsirandančias naujoves rinkoje?

9. Kokią įtaką Jums daro „Puošmena“ ryšių su visuomene priemonės?

10. Ko Jūsų manymu trūksta „Puošmena“ ryšių su visuomene komunikacijos tobulinimui?

11. Ko Jūsų manymu trūksta „Puošmena“ teikiamų paslaugų skatinimui?

12. Kaip vertinate asmeniškai Jums siunčiamą informaciją apie akcijas, specialius pasiūlymus, naujienas, el. paštu, telefonu ir pan.

13. Jūsų lytis?

14. Jūsų amžius?

15. Jūsų mėnesinės pajamos?