„Puošmena“ komunikacija rinkodarai

1. Kaip dažnai lankotės „Puošmena“ įmonėje?

2. Kas įtakoja Jūsų pasirinkimą lankytis „Puošmena“ įmonėje? Įvertinkite 5 balų skalėje (1- visiškai nesvarbu, 5- labai svarbu

3. Kaip vertinate įmonės „Puošmena“ paslaugų kainas?

4. Kur dažniausiai pastebite įmonės reklamos priemones? Įvertinkite 5 balų sistemoje (1-nepastebiu, 5-dažniausiai pastebiu)

5. Kaip Jūs vertinate įmonės „Puošmena“ reklamą? (1- neoriginali, 5- labai originali)

6. Į kokias „Puošmena“ įmonės pardavimo skatinimo priemones Jūs labiausiai reaguojate? Įvertinkite 5balų skalėje (1- neskatina, 5- labai skatina)

7. Iš kur dažniausiai sužinote apie pardavimo skatinimo priemones vykdomas „Puošmena“?

8. Ar domintų galimybė gauti informaciją apie atsirandančias naujoves rinkoje?

9. Kokią įtaką Jums daro „Puošmena“ ryšių su visuomene priemonės?

10. Ko Jūsų manymu trūksta „Puošmena“ ryšių su visuomene komunikacijos tobulinimui?

11. Ko Jūsų manymu trūksta „Puošmena“ teikiamų paslaugų skatinimui?

12. Kaip vertinate asmeniškai Jums siunčiamą informaciją apie akcijas, specialius pasiūlymus, naujienas, el. paštu, telefonu ir pan.

13. Jūsų lytis?

14. Jūsų amžius?

15. Jūsų mėnesinės pajamos?

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą