„Optima linija“ įvaizdis, lyginant su pagrindiniais konkurentais

Gerb. respondente, Kauno Technologijos Universiteto trečio kurso bakalauro studentai atlieka apklausą, kurios tikslas – nustatyti privataus prekės ženklo „Optima linija“ įvaizdį, lyginant su pagrindiniais konkurentais. Apklausa anoniminė. Iš anksto dėkojame už bendradarbiavimą.
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar apsipirkinėjate didžiuosiuose prekybos centruose?

2. Įvertinkite prekybos centrus tarpusavyje , kuriuose lankotės nuo dažniausiai (5) iki rečiausiai (1).

12345
MAXIMA
Rimi
Iki
Norfa
Cento

3. Įvertinkite kiekvieną maisto produktų pasirinkimo kriterijų nuo labai svarbu (5) iki visiškai nesvarbu (1).

12345
Kaina
Kokybė
Pakuotė
Prekės ženklas
Reklama
Akcijos

4. Įvertinkite kiekvieną buitinių prekių (pvz. valikliai, šluostės) pasirinkimo kriterijų nuo labai svarbu (5) iki visiškai nesvarbu (1).

12345
Kaina
Kokybė
Pakuotė
Prekės ženklas
Reklama
Akcijos

5. Kaip dažnai perkate privačiais prekių ženklais pažymėtas prekes (pvz. “Cento”, “Gurmans”, “Optima linija”, “Favourite” ir kt.)?

6. Kaip dažnai perkate “Optima linija” produktus?

7. Įvertinkite kiekvieną prekės ženklo “Optima linija” savybę nuo labai gerai (5) iki labai blogai(1).

12345
Kaina
Kokybė
Pakuotė
Reklama
Vieta prekybos centro lentynoje
Prekybos vieta

8. Kokį dar dažniausiai perkate privatų prekės ženklą, išskyrus „Optima linija"? (įrašykite)

9. Įvertinkite kiekvieną prekės ženklo (kurį pasirinkote atsakydami į 8 klausimą) savybę nuo labia gerai (5) iki labia blogai(1).

12345
Kaina
Kokybė
Pakuotė
Reklama
Vieta prekybos centro lentynoje
Prekybos vieta

10. Jūsų amžius (įrašykite).

11. Jūsų gaunamos pajamas per mėnesį

12. Jūsų gyvenamoji vieta