„Optima linija“ įvaizdis, lyginant su pagrindiniais konkurentais

Gerb. respondente, Kauno Technologijos Universiteto trečio kurso bakalauro studentai atlieka apklausą, kurios tikslas – nustatyti privataus prekės ženklo „Optima linija“ įvaizdį, lyginant su pagrindiniais konkurentais. Apklausa anoniminė. Iš anksto dėkojame už bendradarbiavimą.

1. Ar apsipirkinėjate didžiuosiuose prekybos centruose?

2. Įvertinkite prekybos centrus tarpusavyje , kuriuose lankotės nuo dažniausiai (5) iki rečiausiai (1).

3. Įvertinkite kiekvieną maisto produktų pasirinkimo kriterijų nuo labai svarbu (5) iki visiškai nesvarbu (1).

4. Įvertinkite kiekvieną buitinių prekių (pvz. valikliai, šluostės) pasirinkimo kriterijų nuo labai svarbu (5) iki visiškai nesvarbu (1).

5. Kaip dažnai perkate privačiais prekių ženklais pažymėtas prekes (pvz. “Cento”, “Gurmans”, “Optima linija”, “Favourite” ir kt.)?

6. Kaip dažnai perkate “Optima linija” produktus?

7. Įvertinkite kiekvieną prekės ženklo “Optima linija” savybę nuo labai gerai (5) iki labai blogai(1).

8. Kokį dar dažniausiai perkate privatų prekės ženklą, išskyrus „Optima linija"? (įrašykite)

  1. "Norfa"
  2. Favorit
  3. fawourit
  4. cento
  5. favorit
  6. Favorit, norfa.
  7. Favourite, Cento.
  8. favourite
  9. Favorit, Gurmanai
  10. Cento
…Daugiau…

9. Įvertinkite kiekvieną prekės ženklo (kurį pasirinkote atsakydami į 8 klausimą) savybę nuo labia gerai (5) iki labia blogai(1).

10. Jūsų amžius (įrašykite).

  1. 22
  2. 20
  3. 35
  4. 21
  5. 29
  6. 28
  7. 24
  8. 21
  9. 22
  10. 21
…Daugiau…

11. Jūsų gaunamos pajamas per mėnesį

12. Jūsų gyvenamoji vieta

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą