„Naujo produkto įvedimas į rinką elektroninėmis priemonėmis“

20. Kokio pobūdžio prekinio ženklo rinkodariniai veiksmai socialiniame tinkle lemtų jūsų atsisakymą sekti konkretų prekinį ženklą (ang. „unfollow“)?

  1. neidomumas, reklamavimas
  2. Įkyrumas
  3. jejgu per daug įkyri
  4. Informacijos talpinimas nesusijes su prekiniu zenklu
  5. Įkyrūs postai, kurie keliami kelis kartus per diena.
  6. Nuobodi ir įkyri reklama.
  7. Perdažas turinio atnaujinimas, bombardavimas informacija kuri neįdomi ir neaktuali.
  8. Neatualus, melagingas turinys
  9. ikyrumas,jei perdaug - ignoruoju
  10. Kai nėra dėl ko followinti.
  11. pasidaro nebeaktulu pvz įsigijus norimą produktą, nusivylimas produkto kokybe, per daug "šlamštinės" reklamos
  12. like & share
  13. Nuolatiniai konkursų organizavimai.
  14. Rasistinės pašaipos, netinkami pranešimai.
  15. Jokie
  16. jokie
  17. melaginga informacija, įkyri reklama, daug neigiamų atsiliepimų
  18. Nzn
  19. Jei informacija nuolat pasirodo - daug kartų per dieną. Jei man tai nėra aktualu
  20. Pasikartojantys, per daug dažni postai.
  21. perdaug nuotrauku
  22. Labai dažnai atnaujinamas turinys.
  23. Intensyvus naujienų srautas, be turinio.
  24. per daznas nereikalingos / perteklines informacijos talpinimas
  25. Reklama nesusijusi su tuo ką skaitau ar žiūriu
  26. Jei tai būtų neetiškos nuotraukos, įžeidžianti info ar tiesiog neatitiktų pradinio prekinio ženklo pristatymo.
  27. pernelyg daznas reklamavimas
  28. Per dazna reklama
  29. Neįdomus turinys, mažas naujienų srautas, nepatraukli informacija.
  30. Feed spam