Usermariuus-1
Privati
Pranešti
Anketa neaktyvi

„Naujo produkto įvedimas į rinką elektroninėmis priemonėmis“

Šiuolaikiniame pasaulyje verslas yra verčiamas nuolatos tobulėti ir sparčiai judėti į priekį su naujausiomis technologijomis. Verslo tendencijos, kurios dar vakar buvo laikomos naujovėmis, šiandien jau gali būti traktuojamos, kaip klasikinės ir neatspindinčios naujausių vartotojų poreikių. Atsižvelgiant į tai, kad vis labiau populiarėja elektroniniai verslo sprendimai, šiame darbe siekiama įvertinti Lietuvos gyventojų požiūrį į naujų produktų įvedimą į rinką, pasitelkiant elektronines priemones.

2. Kiek laiko vienos paros metu skiriate socialiniams tinklams:
3. Kuriuo paros metu dažniausiai naudojatės socialiniais tinklais:
5. Ar Jums svarbu, kad naujai į rinką įeinantis prekinis ženklas turėtų savo atskirą profilį šiuose socialiniuose tinkluose?
6. Kokie kriterijai lemia, kad pradėtumėte sekti naujo prekinio ženklo profilį socialiniame tinkle:
7. Kokie kriterijai lemia, kad nuolatos sektumėte naujo prekinio ženklo profilį socialiniame tinkle:
8. Kokiu dažnumu turėtų būti atnaujinama puslapio turinys, kad sektumėte konkretaus prekinio ženklo profilį?
9. Kokio pobūdžio prekinio ženklo profilio informacinis turinys Jums yra aktualus ir naudingas:
10. Kokio pobūdžio prekinio ženklo profilio nuotraukos patraukia Jūsų dėmesį:
11. Kokio pobūdžio informacija Jums yra priimtinesnė:
13. Jeigu žiūrite video medžiagą, koks formatas Jums yra priimtinas:
14. Ar dalyvaujate prekinio ženklo profilio sekėjų diskusijose:
21. Internetinės svetainės aktualumas
22. Koks internetinės svetainės turinys jums yra svarbus?
23. Kokie kriterijai lemia, kad produktą įsigytumėte internetu:
Lytis
Amžius
Mėnesinės pajamos:

Anketos meniu

Kita anketa »