„Naujo produkto įvedimas į rinką elektroninėmis priemonėmis“

Šiuolaikiniame pasaulyje verslas yra verčiamas nuolatos tobulėti ir sparčiai judėti į priekį su naujausiomis technologijomis. Verslo tendencijos, kurios dar vakar buvo laikomos naujovėmis, šiandien jau gali būti traktuojamos, kaip klasikinės ir neatspindinčios naujausių vartotojų poreikių. Atsižvelgiant į tai, kad vis labiau populiarėja elektroniniai verslo sprendimai, šiame darbe siekiama įvertinti Lietuvos gyventojų požiūrį į naujų produktų įvedimą į rinką, pasitelkiant elektronines priemones.

Anketa neaktyvi

1. Kokiais socialiniais tinklais naudojatės (pažymėkite visus Jums tinkančius variantus):

Kitas variantas

    …Daugiau…

    2. Kiek laiko vienos paros metu skiriate socialiniams tinklams:

    3. Kuriuo paros metu dažniausiai naudojatės socialiniais tinklais:

    4. Kokiais prietaisais dažniausiai naudojatės lankydamiesi socialiniuose tinkluose:

    5. Ar Jums svarbu, kad naujai į rinką įeinantis prekinis ženklas turėtų savo atskirą profilį šiuose socialiniuose tinkluose?

    6. Kokie kriterijai lemia, kad pradėtumėte sekti naujo prekinio ženklo profilį socialiniame tinkle:

    7. Kokie kriterijai lemia, kad nuolatos sektumėte naujo prekinio ženklo profilį socialiniame tinkle:

    8. Kokiu dažnumu turėtų būti atnaujinama puslapio turinys, kad sektumėte konkretaus prekinio ženklo profilį?

    9. Kokio pobūdžio prekinio ženklo profilio informacinis turinys Jums yra aktualus ir naudingas:

    10. Kokio pobūdžio prekinio ženklo profilio nuotraukos patraukia Jūsų dėmesį:

    11. Kokio pobūdžio informacija Jums yra priimtinesnė:

    12. Ar žiūrite prekinio ženklo įkeltą Video medžiagą?

    Kitas variantas

      …Daugiau…

      13. Jeigu žiūrite video medžiagą, koks formatas Jums yra priimtinas:

      14. Ar dalyvaujate prekinio ženklo profilio sekėjų diskusijose:

      15. Jeigu aktyviai nedalyvaujate prekinio ženklo profilio sekėjų diskusijose, kokios pagrindinės priežastys tą lemia?

        …Daugiau…

        16. Ar dalyvaujate socialiniuose tinkluose organizuojamuose prekinių ženklų konkursuose:

        Kitas variantas

          …Daugiau…

          17. Jeigu nedalyvaujate konkursuose, kokios pagrindinės priežastys tą lemia:

          Kitas variantas

            …Daugiau…

            18. Jeigu dalyvaujate konkursuose, koks konkurso formatas Jums yra priimtinas:

            Kitas variantas

              …Daugiau…

              19. Kokio pobūdžio prekinio ženklo rinkodariniai veiksmai socialiniame tinkle lemtų jūsų pasirinkimą ignoruoti reklamą (ang. „hide ad“)?

                …Daugiau…

                20. Kokio pobūdžio prekinio ženklo rinkodariniai veiksmai socialiniame tinkle lemtų jūsų atsisakymą sekti konkretų prekinį ženklą (ang. „unfollow“)?

                  …Daugiau…

                  21. Internetinės svetainės aktualumas

                  22. Koks internetinės svetainės turinys jums yra svarbus?

                  23. Kokie kriterijai lemia, kad produktą įsigytumėte internetu:

                  24. Jeigu norėtumėte pamatyti produkto pristatymą, koks formatas jums būtų priimtinas:

                  Kitas variantas

                    …Daugiau…

                    Lytis

                    Amžius

                    Jūsų gyvenamasis miestas

                    Kitas variantas

                      …Daugiau…

                      Mėnesinės pajamos:

                      Susikurti savo anketą