"Mokyklos barometras" 2021

Kurios mokymo (si) idėjos, metodai, priemonės, nuotolinio mokymo(si) platformos nepasiteisino? Pateikite pavyzdžių.

  1. -
  2. Su lopšelio grupe visiškai nepasiteisino darbas onlin, nei per zoom nei teams nei mesendžeryje.
  3. -
  4. .
  5. .....
  6. -
  7. Eduka
  8. Padlet
  9. -
  10. Moodle
  11. padlet
  12. -
  13. Zoom
  14. NEPASITEISNO MEDŽIAGA, KURI PATEIKIAMA RAŠTU, O NE ĮGARSINTA.
  15. -
  16. Tokių nebandėme, renkamės atsakingai
  17. Kadangi esu muzikos mokytoja,tai tenka daugumą užduočių vaikams kurti pačiai,nes lietuvių kalba ugdomosios medžiagos yra labai mažai.
  18. nepasiteisino nuotolis
  19. Zoom garso atžvilgiu. Vaikai girdi robotišką netikrą garsą per muzikos pamokas
  20. Dirbu kaip klasėje, tik po vieną girdžiu atsakinėjant, o visi kartu ko nors atlikti negalime.
  21. Kiekvieną darbą fotografuoti ir siųsti mokytojui.
  22. -
  23. Elektroninės pratybos.
  24. Nežinau
  25. -
  26. Kad viską turime daryti, ką darėme iki pandemijos ir dar daugiau. Per daug nuotolinių mokymų ir žiūrėjimo į ekraną-nuo telefono į kompiuterį ir atvirkščiai.
  27. Facebook ir messenger grupės.
  28. ZOOM, elektroninis dienynas ir kitos platformos, skirtos atskiriems dalykams
  29. STEAM metodas
  30. Linoit.
  31. Dėl kamerų, nes nevisi juos turi
  32. Kas antrą pamoka vesti zoom ar Meet platformoje
  33. Per sudėtingos kūrybinės užduotys, kurių moksleiviai be tėvų pagalbos negali atlikti
  34. Teams
  35. mano praktikoje nebuvo nusivylimo. Visi būdai neblogi. Gal tik atliekant praktines kūrybines užduotis su mokiniais problemos buvo dėl kai kurių medžiagų neturėjimo ar spartesnio užduočių atlikimo
  36. Jeigu mokinys turi planšetę arba telefoną, neturi spausdintuvo, jis neatlieka dalies užduočių.
  37. -
  38. nepastebėjau nei vienos pasiteisinusios priemonės
  39. Nera
  40. Zoom
  41. Meat teams, yra trigdžiu
  42. Tokių nežinome.
  43. -
  44. Eduka nelabai pasiteisino
  45. teams, moodle, zoom, mesenger
  46. DAZNAI STRINGA TEAMS
  47. Mažai pasijungia tėvų per Zoom,nepatikima
  48. -
  49. Nežinau
  50. .
  51. ne
  52. Jokie
  53. Teams
  54. Gaila, kad nuo 2021 beveik neimanoma naudotis emokykla medžiaga pamokos
  55. Buvo parašyta, jog anketos pildymas užims ne daugiau kaip 5 minutes, o aš jau sugaišiau jau 20.
  56. Visi
  57. visai nepasiteisino raginimas mokinius geranoriškai įsijungti vaizdo kameras pamokų metu-įvairiais pretekstais jie to nedaro, o tėvai teisinasi asmens privatumu
  58. xxx
  59. -
  60. -
  61. 0
  62. darbas ne onlain
  63. -
  64. visos pasitesino
  65. -------------------------------------------------------------
  66. -
  67. Zoom
  68. -
  69. Nuotolinis bendravimas per zoom platforma ir užduočių darymas
  70. Edukoje mokiniai dalinasi atsakymais, atliekama nesąžiningai.
  71. Mokytojų meistriškumas, kūrybiškumas, patirtys padeda naudoti tinkamus metodus, priemones. Visos platformos gali pasiteisinti, bet jų įvairovės naudojimas trukdo mokiniams susikaupti, išsiųsti atliktus darbus. Reikia naudoti vieną mokymosi platformą
  72. -
  73. Vertinimas pagal asmeninias dalyko žinias.
  74. Nera tokiu
  75. Namų darbų neatlikimas, nemokėjimas savarankiškai dirbti, atsakomybės stoka.
  76. -
  77. 0
  78. Tokių nebuvo
  79. Moodl
  80. nepasiteisino mokymasis su tais vaikais kurie turi spec. poriekių.....autizmo spektro sutrikimo, hyperaktyvumo...kadangi mokymasis vydavo per zoom platformą, tai tokiems vaikams tai netinka. Pasitesino nusiustos tėvams individualios užduotys, taip pat wordwal bei Steam uzduotys.
  81. Kiekvienam savo priemonės ir metodai patinka skirtingai, svarbu neprisiristi prie vieno. Jei tas neefektyvu - bandyti kitą
  82. Susilaikau...
  83. Kai bandai ir randi kas tinka, o kas ne. Sunku atsakyti, nes tas kas vieniems tinka, kitiems nebūtinai tiks
  84. Paskaita visos pamokos metu. Būtina ieškoti būdų kaip įtraukti ir aktyvinti visus mokinius.
  85. Nuotolinis ugdymas lopšelio gr. vaikams, manau, tikrai nereikalingas.
  86. Nepasiteisino visų pamokų pagal tvarkarštį vedimas per zoom. Tradicinių pamokų metodai nuotolinei pamokai nėra tinkami. Reikėjo iš esmės Kristi pamokos struktūrą, informacijos pateikimo būdus ir priemones.
  87. -
  88. Zoom
  89. Eduka, teams
  90. -
  91. Teams aplinka daugeliui mokytojų kelia stresą, dažnai užsiėmimų metu pastringa.
  92. Įvairūs klausimynai, kurie nelabai suprasi, kokią apčiuopiamą naudą duoda mokytojams.
  93. -
  94. Neturiu pvz.
  95. Testai (tik iš dalies gali paįvairinti pamoką; mokiniai "suspaudinėja" bet ką). Mokiniai, turintys elgesio ir emocijų sunkumų bei sutrikimų, be individualios nuotolinės priežiūros negali įvykdyti minimalių užduočių ir domėtis naujomis mokymosi palinkomis.
  96. -
  97. -
  98. -
  99. Galėtų būti ilgesnis laikas per Zoom
  100. -