"Mokyklos barometras" 2021
Gerbiami pedagogai, VDU Švietimo akademijos Profesinio tobulinimo institutas (PTI) kviečia Jus užpildyti klausimyną bei pasidalinti patirtimi ir sprendimais COVID-19 situacijoje 2020 - 2021 mokslo metais. Klausimyno pildymo trukmė - 5 min. Dalyvavimas yra savanoriškas ir anoniminis. Dėkojame už bendradarbiavimą!
VDU ŠA Profesinio tobulinimo instituto (PTI) komanda
Ar sutinkate su teiginiu: "Aš labai stresuoju COVID-19 situacijoje"?
Ar sutinkate su teiginiu: "Aš jaučiu nuovargį dėl COVID-19 pandemijos ir darbo karantino sąlygomis"?
Mokyklos pedagoginėje bendruomenėje vyrauja aukštas tarpusavio pagalbos lygis:
Drauge su kolegomis rengėme mokyklos veiklos strategiją COVID-19 situacijoje:
Kokie nauji mokyklos veiklos organizavimo būdai Covid 19 situacijoje pasiteisino? Išvardinkite.
- Visi mokytojai naudoja tą pačią VMA
- Kitos ugdymo(si) aplinkos
- Teams platforma ugdymui
- Nuotolinis mokymas
- Srautų valdymas, kaukių devėjimas, dezinfekcija.
- Srautai, dezinfekcija, vaikų sveikatos būklės stebėjimas, greitas tėvų informavimas ir reagavimas, laikinas nuotolinis mokymas
- nuotolinis ugdymas, bendravimas.
- Ikimokyklinio ugdymo įstaigoje mažint kontaktus , nejungiant grupių
- Darbuotojų darbas tik vienoje gruėje (klasėje) per dieną , kaukių dėvėjias, dezinfekcija
- .
Kokie nauji mokyklos veiklos organizavimo būdai Covid-19 sąlygomis nepasiteisino? Išvardinkite.
- -
- Sunku užtikrinti saugų srautų judėjimą dėl infrastruktūros.
- Neformalusis ugdymas, renginiai nuotoliniu būdu.
- Atstumų laikymasis.
- Pasitikėjimas tėvų sąmoningumu. Nei jie sąmoningi nei laikosi susitarimų
- Grupių vaikų izoliacija (vaikai iš vienos šeimos lanko keliiose grupese), už įstaigos teritorijos tėvai ir vaikai bendrauja.
- .
- ....
- -
- Absurdo teatras ir kaukių karnavalas
Drauge su kolegomis rengėme mokomąją medžiagą nuotoliniam mokymui(si):
Drauge su kolegomis aptarėme naujus mokymo metodus COVID-19 situacijoje:
Kokie nauji mokymo metodai pasiteisino? Išvardinkite.
- filmuotos atskiros pamokų dalys
- Interaktyvios užduotys, programos
- Darbas grupėse (kambariuose)
- Nuotolinis mokymąsis.
- Skaitmeninio turinio įtraukimas į veiklas
- Nuotolinis ugdymas
- Zoom susitikimai
- .
- ....
- Savarankiškas mokymas(is)
Vaiko gerovės komisija subūrė kompleksinę pagalbos grupę, kuri padeda mokyklai (mokytojams, moksleiviams, kt.) COVID-19 krizės metu.
Mokykla turi pakankamai išteklių, kad įgyvendintų nuotolinio mokymo(si) strategijas?
Moksleiviai aktyviai atlieka užduotis namuose.
Moksleiviai turi galimybę gauti individualią mokytojo ir švietimo pagalbos specialisto konsultaciją:
Įrašykite švietimo pagalbos specialistų paramos mokyklai karantino metu geruosius pavyzdžius.
- individualus darbas su mokiniais ir jų tėvais
- Individuali pagalba mokiniams patiriantiems mokymosi sunkumus
- Papildomos konsultacijos, nuotolinis ugdymas iš mokyklos mokiniams, negebantiems dirbti iš namų.
- Logopedo individualus darbas nuotoliniu būdu, socialiai remtinų vaikų grąžinimas į mokyklą ir pagalba jiems vietoje
- Mokytoja pati susisiekia su šeima, paklausia kaip jiems sekasi
- Zoom pamokėlės
- .
- ...
- -
- Kokie naivūs klausimai
Įvardinkite programas, konsultacijas, kurios buvo vykdomos, siekiant pagerinti emocinę vaikų savijautą.
- Atkuriamosios praktikos
- Lion Quest
- Klasių valandėlės
- Individualus pokalbis su pedagogu
- Dramblys
- .
- ...
- ŠMM, UPC
- Nereikia sugadinti nereikės ir gerinti
- Papildomos dalyko konsultacijos.
Įvardinkite, kas vykdė savitarpio pagalbos programas, konsultacijas, siekiant pagerinti emocinę mokytojų ir mokinių savijautą:
Kaip kaupiama informacija apie vaikus ir mokytojus, kuriems reikia socialinės-emocinės pagalbos?
- nekaupiama
- Informacija renkama ir fiksuojama bendradarbiaujant mokyklų vadovams, mokytojams, pagalbos mokiniui specialistams bei socialiniams partneriams.
- Neturiu duomenų
- Apklausų būdu
- Renkant medžiagą
- tokių nebuvo
- .
- .....
- Apklausos būdu
- Nežinau
Kaip užtikrinama kompleksinė pagalba ištikus krizei, siekiant pagerinti emocinę mokytojų ir mokinių savijautą? Procesą inicijuoja:
Mokyklos pedagogai yra kompetentingi įgyvendinti nuotolinį mokymą (si).
Mokyklos techninės galimybės yra pakankamos, kad būtų įgyvendinamas nuotolinis mokymas (is).
Mes pasiekiame moksleivius:
Kokie yra Jūsų poreikiai, norai ir rūpesčiai? Atsakymą įrašykite.
- -
- Aprūpinimas ir mokytojų kompetencija
- Viskas gerai
- Sugrįžti į pradinį darbo pobūdį.
- psichologų paslaugos darbo vietoje pedagogams, administracijai, bendruomenei
- Pavargau dirbti nuotoliniu, noriu kontaktinio darbo.
- .
- ....
- Konkrečios karantino dienos ,laikotarpiai, reikalavimai; labiausiai trūksta ilgalaikės strategijos
- Kad pasibaigtų patyčios iš visos švietimo bendruomenės
Aš dirbu:
Mokykla veikia:
Kokios Jūsų pareigos mokykloje?
Kokias praktines idėjas, metodus, priemones, nuotolinio mokymosi platformas rekomenduotumėte kitoms mokykloms taikyti karantino metu?
- VMA Moodle
- Teams, Eduka, Ema ir kt. pagal dalyką.
- Zoom ir Teams
- IKT priemones
- Google slides, liveworksheets, wordwall, mentimeter, edpuzzle, learning apps, eTwinning projektai
- Kuo daugiau individualaus bendravimo
- Padlet, Zoom
- Tik kontaktinis mokslas
- .
- ....
Kurios mokymo (si) idėjos, metodai, priemonės, nuotolinio mokymo(si) platformos nepasiteisino? Pateikite pavyzdžių.
- -
- Su lopšelio grupe visiškai nepasiteisino darbas onlin, nei per zoom nei teams nei mesendžeryje.
- -
- .
- .....
- -
- Eduka
- Padlet
- -
- Moodle
Kiek moksleivių pasiekiama nuotoliniu būdu karantino metu?
Kodėl nepavyksta pasiekti moksleivių nuotoliniu būdu? Pateikite pavyzdžių.
- Trūksta tėvų pagalbos ir supratimo
- Techninės kliūtys, vaikų ir tėvų atsakomybės stoka.
- Nėra internetinio ryšio
- Socialinės rizikos problemos
- Tėvai nenori tam skirti savo laiko. Galvoja kad tai neteikšminga.
- neturi interneto ar IKTnen
- .
- ...
- -
- Yra nemotyvuotų mokinių, ir jų tėvams nelabai rūpi.
Jei turite klausimų, pastebėjimų, įrašykite.
- Tuesiog labai išvargino šitas darbas. Daug reikalavimų, pareigų, nesaugumo jausmas, laisvių suvaržymas, papildomi krūviai
- .
- ...
- -
- Nuotolinis ugdymas darželyje reikalingas tik kraštutiniu atveju.
- Interneto trukdžiai
- neturime
- -
- -
- -
Ar norite būti informuotas (-a) apie tyrimo rezultatus? Jei taip, įrašykite el. p. adresą.
- [email protected]
- ne
- [email protected]
- ne
- ne
- ...
- [email protected]
- [email protected]
- Ne
- Ne