"Mokyklos barometras" 2021

Gerbiami pedagogai, VDU Švietimo akademijos Profesinio tobulinimo institutas (PTI) kviečia  Jus užpildyti klausimyną bei pasidalinti patirtimi ir sprendimais COVID-19 situacijoje 2020 - 2021 mokslo metais. Klausimyno pildymo trukmė - 5 min. Dalyvavimas yra savanoriškas ir anoniminis. Dėkojame už bendradarbiavimą! 

VDU ŠA Profesinio tobulinimo instituto (PTI) komanda

Ar sutinkate su teiginiu: "Aš labai stresuoju COVID-19 situacijoje"?

Ar sutinkate su teiginiu: "Aš jaučiu nuovargį dėl COVID-19 pandemijos ir darbo karantino sąlygomis"?

Mokyklos pedagoginėje bendruomenėje vyrauja aukštas tarpusavio pagalbos lygis:

Drauge su kolegomis rengėme mokyklos veiklos strategiją COVID-19 situacijoje:

Kokie nauji mokyklos veiklos organizavimo būdai Covid 19 situacijoje pasiteisino? Išvardinkite.

  1. Visi mokytojai naudoja tą pačią VMA
  2. Kitos ugdymo(si) aplinkos
  3. Teams platforma ugdymui
  4. Nuotolinis mokymas
  5. Srautų valdymas, kaukių devėjimas, dezinfekcija.
  6. Srautai, dezinfekcija, vaikų sveikatos būklės stebėjimas, greitas tėvų informavimas ir reagavimas, laikinas nuotolinis mokymas
  7. nuotolinis ugdymas, bendravimas.
  8. Ikimokyklinio ugdymo įstaigoje mažint kontaktus , nejungiant grupių
  9. Darbuotojų darbas tik vienoje gruėje (klasėje) per dieną , kaukių dėvėjias, dezinfekcija
  10. .
…Daugiau…

Kokie nauji mokyklos veiklos organizavimo būdai Covid-19 sąlygomis nepasiteisino? Išvardinkite.

  1. -
  2. Sunku užtikrinti saugų srautų judėjimą dėl infrastruktūros.
  3. Neformalusis ugdymas, renginiai nuotoliniu būdu.
  4. Atstumų laikymasis.
  5. Pasitikėjimas tėvų sąmoningumu. Nei jie sąmoningi nei laikosi susitarimų
  6. Grupių vaikų izoliacija (vaikai iš vienos šeimos lanko keliiose grupese), už įstaigos teritorijos tėvai ir vaikai bendrauja.
  7. .
  8. ....
  9. -
  10. Absurdo teatras ir kaukių karnavalas
…Daugiau…

Drauge su kolegomis rengėme mokomąją medžiagą nuotoliniam mokymui(si):

Drauge su kolegomis aptarėme naujus mokymo metodus COVID-19 situacijoje:

Kokie nauji mokymo metodai pasiteisino? Išvardinkite.

  1. filmuotos atskiros pamokų dalys
  2. Interaktyvios užduotys, programos
  3. Darbas grupėse (kambariuose)
  4. Nuotolinis mokymąsis.
  5. Skaitmeninio turinio įtraukimas į veiklas
  6. Nuotolinis ugdymas
  7. Zoom susitikimai
  8. .
  9. ....
  10. Savarankiškas mokymas(is)
…Daugiau…

Vaiko gerovės komisija subūrė kompleksinę pagalbos grupę, kuri padeda mokyklai (mokytojams, moksleiviams, kt.) COVID-19 krizės metu.

Mokykla turi pakankamai išteklių, kad įgyvendintų nuotolinio mokymo(si) strategijas?

Moksleiviai aktyviai atlieka užduotis namuose.

Moksleiviai turi galimybę gauti individualią mokytojo ir švietimo pagalbos specialisto konsultaciją:

Įrašykite švietimo pagalbos specialistų paramos mokyklai karantino metu geruosius pavyzdžius.

  1. individualus darbas su mokiniais ir jų tėvais
  2. Individuali pagalba mokiniams patiriantiems mokymosi sunkumus
  3. Papildomos konsultacijos, nuotolinis ugdymas iš mokyklos mokiniams, negebantiems dirbti iš namų.
  4. Logopedo individualus darbas nuotoliniu būdu, socialiai remtinų vaikų grąžinimas į mokyklą ir pagalba jiems vietoje
  5. Mokytoja pati susisiekia su šeima, paklausia kaip jiems sekasi
  6. Zoom pamokėlės
  7. .
  8. ...
  9. -
  10. Kokie naivūs klausimai
…Daugiau…

Įvardinkite programas, konsultacijas, kurios buvo vykdomos, siekiant pagerinti emocinę vaikų savijautą.

  1. Atkuriamosios praktikos
  2. Lion Quest
  3. Klasių valandėlės
  4. Individualus pokalbis su pedagogu
  5. Dramblys
  6. .
  7. ...
  8. ŠMM, UPC
  9. Nereikia sugadinti nereikės ir gerinti
  10. Papildomos dalyko konsultacijos.
…Daugiau…

Įvardinkite, kas vykdė savitarpio pagalbos programas, konsultacijas, siekiant pagerinti emocinę mokytojų ir mokinių savijautą:

Kaip kaupiama informacija apie vaikus ir mokytojus, kuriems reikia socialinės-emocinės pagalbos?

  1. nekaupiama
  2. Informacija renkama ir fiksuojama bendradarbiaujant mokyklų vadovams, mokytojams, pagalbos mokiniui specialistams bei socialiniams partneriams.
  3. Neturiu duomenų
  4. Apklausų būdu
  5. Renkant medžiagą
  6. tokių nebuvo
  7. .
  8. .....
  9. Apklausos būdu
  10. Nežinau
…Daugiau…

Kaip užtikrinama kompleksinė pagalba ištikus krizei, siekiant pagerinti emocinę mokytojų ir mokinių savijautą? Procesą inicijuoja:

Mokyklos pedagogai yra kompetentingi įgyvendinti nuotolinį mokymą (si).

Mokyklos techninės galimybės yra pakankamos, kad būtų įgyvendinamas nuotolinis mokymas (is).

Mes pasiekiame moksleivius:

Kokie yra Jūsų poreikiai, norai ir rūpesčiai? Atsakymą įrašykite.

  1. -
  2. Aprūpinimas ir mokytojų kompetencija
  3. Viskas gerai
  4. Sugrįžti į pradinį darbo pobūdį.
  5. psichologų paslaugos darbo vietoje pedagogams, administracijai, bendruomenei
  6. Pavargau dirbti nuotoliniu, noriu kontaktinio darbo.
  7. .
  8. ....
  9. Konkrečios karantino dienos ,laikotarpiai, reikalavimai; labiausiai trūksta ilgalaikės strategijos
  10. Kad pasibaigtų patyčios iš visos švietimo bendruomenės
…Daugiau…

Aš dirbu:

Mokykla veikia:

Kokios Jūsų pareigos mokykloje?

Kokias praktines idėjas, metodus, priemones, nuotolinio mokymosi platformas rekomenduotumėte kitoms mokykloms taikyti karantino metu?

  1. VMA Moodle
  2. Teams, Eduka, Ema ir kt. pagal dalyką.
  3. Zoom ir Teams
  4. IKT priemones
  5. Google slides, liveworksheets, wordwall, mentimeter, edpuzzle, learning apps, eTwinning projektai
  6. Kuo daugiau individualaus bendravimo
  7. Padlet, Zoom
  8. Tik kontaktinis mokslas
  9. .
  10. ....
…Daugiau…

Kurios mokymo (si) idėjos, metodai, priemonės, nuotolinio mokymo(si) platformos nepasiteisino? Pateikite pavyzdžių.

  1. -
  2. Su lopšelio grupe visiškai nepasiteisino darbas onlin, nei per zoom nei teams nei mesendžeryje.
  3. -
  4. .
  5. .....
  6. -
  7. Eduka
  8. Padlet
  9. -
  10. Moodle
…Daugiau…

Kiek moksleivių pasiekiama nuotoliniu būdu karantino metu?

Kodėl nepavyksta pasiekti moksleivių nuotoliniu būdu? Pateikite pavyzdžių.

  1. Trūksta tėvų pagalbos ir supratimo
  2. Techninės kliūtys, vaikų ir tėvų atsakomybės stoka.
  3. Nėra internetinio ryšio
  4. Socialinės rizikos problemos
  5. Tėvai nenori tam skirti savo laiko. Galvoja kad tai neteikšminga.
  6. neturi interneto ar IKTnen
  7. .
  8. ...
  9. -
  10. Yra nemotyvuotų mokinių, ir jų tėvams nelabai rūpi.
…Daugiau…

Jei turite klausimų, pastebėjimų, įrašykite.

  1. Tuesiog labai išvargino šitas darbas. Daug reikalavimų, pareigų, nesaugumo jausmas, laisvių suvaržymas, papildomi krūviai
  2. .
  3. ...
  4. -
  5. Nuotolinis ugdymas darželyje reikalingas tik kraštutiniu atveju.
  6. Interneto trukdžiai
  7. neturime
  8. -
  9. -
  10. -
…Daugiau…

Ar norite būti informuotas (-a) apie tyrimo rezultatus? Jei taip, įrašykite el. p. adresą.

  1. [email protected]
  2. ne
  3. [email protected]
  4. ne
  5. ne
  6. ...
  7. [email protected]
  8. [email protected]
  9. Ne
  10. Ne
…Daugiau…
Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą