"MAXIMA LT" UAB Klientų aptarnavimo kokybės vertinimas

Gerbiamas (-oji) respondente,   

Vytauto Didžiojo Universiteto Ekonomikos ir vadybos fakulteto IV kurso studentė, atlieku baigiamojo darbo tyrimą apie prekybos tinklą "MAXIMA LT" UAB  klientų aptarnavimo kokybės vertinimą. Maloniai kviečiu dalyvauti apklausoje, Jūsų nuomonė labai svarbi. Anketa yra anonimiška. Jūsų pateikta nuomonė bus naudojama tik baigiamojo darbo rašymui.  Ačiū už Jūsų atsakymus!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų socialinė padėtis:

Jūsų mėnesinės pajamos:

Kaip dažnai Jūs lankotės prekybos tinkle "Maxima"?

Kaip vertinate "Maxima LT" UAB aptarnavimo kokybę?

Įvertinkite šiuos teiginius:

Labai gerai
Gerai
Vidutiniškai
Blogai
Labai blogai
Man nesvarbu
Personalo bendravimas su klientais
Personalo išvaizda
Personalo reagavimas į klientų problema, skundus
Greitas klientų aptarnavimas
Dėmesys jūsų asmeniniams poreikiams
Personalo kompetencijos
Išsamus kliento informavimas
Personalo motyvuotumas

Kodėl renkatės prekybos tinklą "Maximą"? Galimi keli atsakymo variantai.

Ar naudojatės lojalumo - nuolaidų kortele Maxima LT, UAB prekybos centre?

Ar lojalumo programos esančios prekybos centre "Maxima LT" UAB padidina klientų aptarnavimo kokybę?

Pasiulymai klientų aptarnavimo gerinimui