Userviktorijakregzdyte8
Vieša
Pranešti

"MAXIMA LT" UAB Klientų aptarnavimo kokybės vertinimas

Gerbiamas (-oji) respondente,   

Vytauto Didžiojo Universiteto Ekonomikos ir vadybos fakulteto IV kurso studentė, atlieku baigiamojo darbo tyrimą apie prekybos tinklą "MAXIMA LT" UAB  klientų aptarnavimo kokybės vertinimą. Maloniai kviečiu dalyvauti apklausoje, Jūsų nuomonė labai svarbi. Anketa yra anonimiška. Jūsų pateikta nuomonė bus naudojama tik baigiamojo darbo rašymui.  Ačiū už Jūsų atsakymus!

Jūsų lytis:
Jūsų amžius:
Jūsų išsilavinimas:
Jūsų socialinė padėtis:
Jūsų mėnesinės pajamos:
Kaip dažnai Jūs lankotės prekybos tinkle "Maxima"?
Ar Jums malonu lankytis "Maxima" parduotuvėse?
Ar visus rūpimus klausimus darbuotojas padėjo Jums išsiaiškinti?
Kaip vertinate "Maxima LT" UAB aptarnavimo kokybę?
Įvertinkite šiuos teiginius:
Įvertinkite šiuos teiginius:
Kokias aptarnavimo problemas pastebėjote prekybos tinkle "Maxima"?
Jūsų nuomone, klientų aptarnavimo kokybę įmonėje " Maxima LT" UAB galima pagerinti:
Kokias aptarnavimo kokybės gerinimo priemonęs pasiulytumėt gerinti?
Kokia Jūsų nuomone, pagrindinė nekokybiško aptarnavimo priežastis?
Kodėl renkatės prekybos tinklą "Maximą"?

Anketos meniu

Rezultatų analizė

X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.

Atsakymų trukmė sekundėmis

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų2105
Atsakymų08

Žinutė anketos autoriui

Kita anketa »